Walentynkowy manicure: propozycja numer 3 "wykropkowane serca"

środa, lutego 12, 2014 18 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!

Zaczynam być monotonna, bo ciągle sięgam po Essie, szczególnie fiji. Jeszcze tak się nie zdarzyło, bym miała ochotę nosić na paznokciach ten sam kolor, zmieniając tylko propozycję wzorków. Tak, tak...zawrócił mi w głowie ten odcień. Czyż on nie jest piękny!?

Ostatnio na stronie Lakierowych Maniaczek pojawiło się kilka paznokciowych inspiracji na Walentynki. Przeszukując zasoby internetu trafiłam na zdjęcie innej wersji namalowania serca - wykropkowania go różnymi odcieniami lakierów. Na stronie Lakierowych Maniaczek również nie zabrakło tej propozycji, a dzisiaj ja Wam chcę pokazać jak wykorzystałam ten motyw na własnych paznokciach.









Do wykonania wzorku wykorzystałam wspomniany wcześniej lakier Essie fiji, cienki pędzelek, sondę (zamiennie można posłużyć się wykałaczką, końcówką od długopisu, główką szpilki) oraz farbki akrylowe. Łącznie wybrałam 5 farbek reprezentujących kolory takie, jak: biały, kremowy, różowy, czerwony, ciemny fiolet. Myślę, że farbki można spokojnie zamienić na lakiery i osiągnąć jednakowy efekt.

Jak wykonałam zdobienie?

Sprawa jest bardzo prosta. Po nałożeniu odżywki, 2 warstw wybranego koloru, malujemy białą farbką bądź białym lakierem delikatny obrys serca. Najlepszą precyzję osiągniemy oczywiście używając cienkiego pędzelka, ale w tego typu zdobieniach perfekcja przy rysowaniu podstawowego szkieletu nie jest ważna, bo wszelkie mankamenty zostaną przysłonięte przez chaotyczne namalowane kropki. Jeżeli nie posiadacie cienkiego pędzelka do zdobień, to równie dobrze możecie wykorzystać sondę/końcówkę szpilki do narysowania serca.
Po narysowaniu obrysu, dokonujemy ewentualnych poprawek, gdy nasze połówki serca są bardzo mocno nierówne. Środek serducha wypełniamy również bielą. Zabieg ten pozwoli na mocniejsze wydobycie koloru farbek/lakierów, które użyjemy do stawiania kropek.
Następnie najprzyjemniejsza część całego malowania. Trzymając się obrysu serca, stawiamy różnokolorowe kropki. Ja zaczęłam od najciemniejszego odcienia, czyli fioletu, później czerwieni, różu, kremu i bieli.
Całość pokrywamy top coat'em.
Gotowe!



Jak Wam się podoba motyw wykropkowanych serc?

Jutro zapraszam na kolejną walentynkową inspirację. Tym razem będzie wersja dla lubiących ciemniejsze kolory :)




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
12 lutego 2014 15:45 delete

zdobienie bardzo pomysłowe, jednakże dla mnie zbyt trudne... bo o ile lewa ręka będzie ładnie wyglądać tak prawa już nie :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
12 lutego 2014 16:18 delete

strasznie lubię to zdobienie :) jest takie delikatne i nie można oderwać od niego wzroku! :)

Reply
avatar
Martinail
AUTHOR
12 lutego 2014 17:47 delete

baardzo podoba mi się ta kolorystyka:)

Reply
avatar
12 lutego 2014 18:23 delete

bardzo ładnie wygląda i pomysłowo :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
12 lutego 2014 18:24 delete

ciekawie to wygląda ;)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
12 lutego 2014 19:58 delete

ale świetne takie kropkowane serce, super wyszły! :D

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
12 lutego 2014 20:16 delete

Cudne *.* Kurcze! Mam za mało paznokci żeby wykonać wszystkie walentynkowe wzorki które mi się podobają ^^

Reply
avatar
m_and_z
AUTHOR
12 lutego 2014 22:29 delete

świetny efekt uzyskałaś na paznokciach :) ja bym nie miała cierpliwości do tylu kropek :P

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
13 lutego 2014 09:32 delete

Efekt wygląda naprawdę super ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
13 lutego 2014 20:07 delete

mi sie podoba ten efekt:D

Reply
avatar
13 lutego 2014 22:48 delete

Ale ładnie i tak delikatnie :P

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 lutego 2014 19:11 delete

Ja wiecznie narzekam, że mam za mało paznokci ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 lutego 2014 19:37 delete

szybciutko się je stawia :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
18 lutego 2014 16:18 delete

ten wzorek wygląda rewelacyjnie :)

Reply
avatar
23 lutego 2014 11:47 delete

Ten podkładowy lakier masz rewelacyjny ;) A tez kiedyś robiłam te kropkowane serduszka, tylko w turkusie ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com