Zainspiruj się modą: moja pierwsza propozcja walentynkowego manicure

sobota, lutego 08, 2014 26 Comments A+ a-

Cześć dziewczyny!


Postanowiłam wprowadzić nową serię postów na bloga zatytułowanych "Zainspiruj się modą". Dzisiaj moja pierwsza inspiracja, a przy okazji pomysł na walentynkowy manicure. 

W ostatnim poście pisałam, że brakowało mi zdobień z użyciem farbek akrylowych. Dzisiaj zdobienie wykonane w 100% przy pomocy pędzelka i trzech farbek akrylowych: białej, różowej i brązowej. 

Na moje różyczki patrzcie z przymrużeniem oka, bo ciągle ćwiczę i jeszcze nie jestem z nich dumna :)

Moja inspiracja:

źródło: klik

Moja interpretacja:








Użyłam:

baza Mollon Pro
lakier Essie 38 nice is nice
farbki akrylowe
Top Coat EuroFashion





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
alizall z.
AUTHOR
8 lutego 2014 12:54 delete

Kwiaty są perfekcyjne ! Zazdroszczę ! :)

Reply
avatar
8 lutego 2014 12:56 delete

Kurcze, pięknie Ci to wyszło! Chciałam się zabrać za farbki, bo lakierami nie wszystko sięda namalować, ale jakoś mi nie wychodzi :<

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
8 lutego 2014 13:24 delete

wyszlo fenomenalnie!!! kwiatki z łodyżkami wyglądają zjawiskowo :)

szkoda, że to jeszcze nie mój poziom malowania kwietnych wzorów :|

Reply
avatar
Cat
AUTHOR
8 lutego 2014 13:27 delete

wyglądają wspaniale *-*

Reply
avatar
Yasinisi
AUTHOR
8 lutego 2014 13:33 delete

Prześlicznie :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
8 lutego 2014 13:47 delete

Jestem pod ogromnym wrażeniem! Coś przepięknego :)

Reply
avatar
8 lutego 2014 14:12 delete

piękne kwiaty, całość wygląda fantastycznie:)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
8 lutego 2014 14:15 delete

Wygląda uroczo :)

Reply
avatar
Nat
AUTHOR
8 lutego 2014 14:15 delete

Super wyszły Ci te kwiaty:D Zazdroszczę, mi takie nie chcą wyjść:P

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
8 lutego 2014 14:17 delete

ale pięknie wyszło!! te z łodygami jak żywe! :D Idealne mani do tej bluzy, która nota bene też jest bardzo fajna :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
8 lutego 2014 14:54 delete

piekne te kwiaty :D

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
8 lutego 2014 18:16 delete

Twoje różyczki są śliczne :)

Reply
avatar
antiii
AUTHOR
8 lutego 2014 20:59 delete

zdolniacha! szczerze, to myślałam,że to naklejki wodne :)))

Reply
avatar
Anita Nails
AUTHOR
8 lutego 2014 21:14 delete

piękne zdobienie :) te różyczki są cudne

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
8 lutego 2014 21:33 delete

Piękne są! Pełna profeska ;)

Reply
avatar
8 lutego 2014 22:12 delete

jakie piękne kwiaty <3

Reply
avatar
9 lutego 2014 08:54 delete

Super paznokcie :)
Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
9 lutego 2014 11:03 delete

śliczne! też ostatnio polubiłam mani inspirowane modą :) fajna zabawa, tylko u mnie na niższym poziomie zaawansowania ;)

pozdrawiam

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
9 lutego 2014 16:28 delete

Jakie cudowne *.* :)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
9 lutego 2014 16:38 delete

co za precyzja ! boskie są :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
9 lutego 2014 19:02 delete

Piękna inspiracja i jeszcze piękniejsze wykonanie ♥

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
10 lutego 2014 19:44 delete

jak możesz nie być z nich dumna one są przecudowne ;) jeszcze z tą bazą powalają na kolana ;)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
19 lutego 2014 20:32 delete

wow ale talent ! :) Niezwykłe :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com