Czarna koronka

poniedziałek, marca 24, 2014 11 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Wczoraj pojawiła się recenzja Color Club 916 Earthy Angel, a dzisiaj chcę Wam pokazać jak urozmaiciłam ten niepasujący do mnie, jesienny odcień nude. Nadrabiam zaległości, stąd jesienna aura na blogu, ale mam nadzieję, że niedługo przygotuję coś wiosennego :).

Wzorek malowałam cienkim pędzelkiem i sondą zanurzonym w czarnym lakierze.

wersja z matową końcówką:


wersja na błyszcząco:





Użyte preparaty:
- baza Mollon Pro
- Color Club 916 Earthy Angel
- lakier Inglot czarny (numer uzupełnię później)
- top coat dry fast seche vite 







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Pea
AUTHOR
24 marca 2014 17:18 delete

Piękne zdobienie! :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
24 marca 2014 17:36 delete

ten motyw jest taki śliczny i kobiecy *.* ahh !

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
24 marca 2014 18:48 delete

Uwielbiam takie zdobienia. Bardzo lekkie i delikatne :)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
24 marca 2014 19:41 delete

Jej! Jak fajnie te zdobienie wygląda :)

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
24 marca 2014 20:05 delete

Super pomysł na wzorek :)

Reply
avatar
24 marca 2014 22:03 delete

z koronka o wiele lepiej :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
24 marca 2014 22:50 delete

z tym wzorkiem świetnie się prezentuje :)

Reply
avatar
25 marca 2014 00:14 delete

świetnie temu CC w takim wydaniu ^^

Reply
avatar
25 marca 2014 12:39 delete

zdobienie wprost cudowne! super wyglada na Twoich pazurkach!

Reply
avatar
25 marca 2014 15:40 delete

Ale ślicznie wyszło! I ten Twój genialny kształt pazurków <3

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
26 marca 2014 12:18 delete

ślicznie! kojarzy mi się z takim eleganckim żyrandolem ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com