Czas na róż, czyli Rimmel 330 Posh Pink

piątek, marca 07, 2014 10 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Czas nadrobić zaległości, których mam zdecydowanie za dużo :). Dzisiaj chciałabym Wam pokazać różowy lakier firmy Rimmel o numerze 330 i nazwie Posh Pink.

Rimmel to marka znana w Polsce, dostępna praktycznie w każdej drogerii, więc jestem pewna, że miałyście styczność z ich lakierami. Lakier, który chcę Wam zaprezentować został kupiony w Belgii. Jest to seria Lasting Finish PRO z bardzo szerokim pędzelkiem i pojemnością 13,3 ml. Wydaje mi się, że seria Lasting Finish PRO ma kiepską dostępność w Polsce (a raczej, ja się nigdy nie natknęłam na nią w drogeriach, a wiem, że była kiedyś np. w Pepco), a bardzo szkoda, bo jest to moje guru jeżeli chodzi o trwałość - pierwszy raz lakier bez żadnego odprysku wytrzymał na moich paznokciach 7 dni (z użyciem bazy, bez top coat'u)!!! Był on niezwykle serdecznym pomocnikiem podczas sesji, gdyż mogłam spokojnie uczyć się, nie myśląc o odpryskach. Teraz tylko marzy mi się wypróbowanie innej buteleczki z tej serii.









Muszę przyznać, że trafiła mi się buteleczka z istnym ideałem. Oprócz genialnej trwałości, bardzo szeroki pędzelek sprawia, że malowanie jest bardzo proste. Moja wąska i mała płytka została cała pokryta tylko 2 pociągnięciami pędzlem (mały paznokieć jednym). Pełne krycie osiągnęłam przy drugiej cienkiej warstwie. Lakier nie smużył, równomiernie rozprowadzał się po płytce, nie farbował i nie rozlewał się po skórkach. Kolor, jak kolor - Posh Pink mogę nazwać Barbie Pink, ale mi on odpowiadał ;). Wysychanie nastąpiło w ekspresowym tempie. Byłam bardzo zaskoczona, że bez dodatkowego przyspieszacza w postaci Top Coat'u, nie zaznałam zjawiska odbitej pościeli na płytce.




Używałyście lakiery z tej serii? Spotkałyście się z nimi w Polsce? Jeżeli tak, to koniecznie dajcie znać gdzie :).

Cena i dostępność:  około  £1.99 ebay; $1-10 Amazon; Allegro: 4-8 zł; rok temu w Pepco 4,99 zł



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
7 marca 2014 20:21 delete

świetny kolor, ja nie uzywałam tej serii póki co ;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
7 marca 2014 20:43 delete

Lakier idealny :) Ma boski kolor i piękną buteleczkę :)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
7 marca 2014 20:45 delete

Świetny kolorek. Lubie różowe pazurki :DD
Póki co nie mam jeszcze żadnego lakieru z Rimmela. Chyba czas to zmienić :P

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
7 marca 2014 22:41 delete

przepięknie wygląda :) zachwyciłam się

Reply
avatar
7 marca 2014 22:54 delete

Kurcze, nigdy tej serii nie widziałam, a do Pepco nie chodzę. Piękny ten róż!

Reply
avatar
Luśka
AUTHOR
8 marca 2014 10:33 delete

piękny *_* zazdroszczę.

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
8 marca 2014 15:56 delete

Mam właśnie jeden z tej serii z Pepco a poza tym nigdzie ich nie widziałam ;) Też jestem z mojego zadowolona ;) Ten Twój ma bardzo ładny kolorek ;)

Reply
avatar
8 marca 2014 16:34 delete

No to chyba czas sie wybrac do Pepco, zobaczyc co tam maja. Kolor urzekajacy, ale ja mam odwyk od rozu! zdecydowanie :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
8 marca 2014 20:45 delete

ładny kolorek :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com