Recenzja: krem do rąk Nivea

wtorek, marca 11, 2014 9 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Jeżeli ktoś zapytałby mnie po jaki kosmetyk sięgam najczęściej - bez wahania odpowiedziałabym, że po krem do rąk. Kremów do rąk mam mnóstwo i sukcesywnie je zużywam sięgając po coraz to inne marki. Właśnie całkowite dno osiągnęła tubka kremu do rąk firmy Nivea błyskawicznie nawilżający do skóry przesuszonej:








Jest to ulubiony krem mojej mamy, dla mnie to średniak przeznaczony dla skóry normalnej w sezonie wakacyjnym. Na większe mrozy i dla skóry mocno przesuszonej i szorstkiej, niestety może okazać się za słaby.




Moja mama najbardziej docenia go za szybkość wchłaniania się i poczucie natychmiastowej ulgi. Faktycznie krem bardzo szybko się wchłania, koloryt skóry zostaje wyrównany, znikają zaczerwieniania i co najważniejsze nie odczuwamy posiadania lepkich dłoni z gęstą, brudzącą ubranie warstwą. Konsystencja kremu jest bardzo rzadka, dlatego polecam wyciskanie z tubki niewielkiej ilości preparatu przy jednorazowym użyciu, bo krem po prostu się rozlewa. Nadmiar może spowodować np. brudzenie się tubki, czy opóźnienie szybkości wchłaniania. Zapach osobiście mi nie przeszkadza, ale mnie nie zachwyca. Uczucie nawilżenia jest, ale chwilowe. Jak już wcześniej pisałam dla problematycznych dłoni, może okazać się zdecydowanie za słaby. Najlepsze jego zastosowanie to wtedy, gdy jesteśmy poza domem, a potrzebujemy szybkiej poprawy bez ryzyka ubrudzenia np. dokumentów. W zaciszu domowym, gdy mamy czas na dłuższe posiedzenie z lepkimi dłońmi, polecam używanie innych kremów.



Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, C13-16 Isoparaffin, Cera Alba, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Maris Sal, Phenoxyethanol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Methylparaben, Sodium Carbomer, Parfum.

W nawiasie podane są funkcje:
Aqua, Glycerin (utrzymująca wilgoć, rozpuszczalnik), Glyceryl Glucoside (zmiękczanie), Cetearyl Alcohol (środek zmiękczający, regulujący lepkość), Glyceryl Stearate Citrate (zmiękczanie), C13-16 Isoparaffin (rozpuszczalnik), Cera Alba (zmiękczająca), Dimethicone (zmiękczanie), Paraffinum Liquidum (zmiękczająca, rozpuszczalik), Maris Sal (odżywiająca), Phenoxyethanol (konserwująca), Aluminum Starch Octenylsuccinate (wchłaniająca, regulująca lepkość), Methylparaben (konserwująca), Sodium Carbomer (żelująca, stabilizująca, regulująca lepkość), Parfum (dezodorująca, maskująca).




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
11 marca 2014 18:04 delete

Ja go własnie lubię za to błyskawiczne wchłanianie :) z reguły nie mam czasu na czekanie, aż krem się wchłonie i denerwuje mnie strasznie to zostawianie śladów na wszystkim czego się dotknę m.in. telefonie. Aktualnie testuje krem do rąk ziaja masło kakaowe i muszę stwierdzić, że póki co mnie nie zachwyca.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
11 marca 2014 20:23 delete

Czyli taki lekki krem na lato :) U mnie też recenzja kremu, pewnie lepszego :D

Reply
avatar
11 marca 2014 21:01 delete

Oh.. Nivea i znowu nie dla mnie :-)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
11 marca 2014 23:33 delete

a ja ostatnio bardzo się polubiłam z kremami tłustymi :D nie wiem nawet dlaczego , ale zawsze je uzywam przed pójściem spac :D

Reply
avatar
.Patulka
AUTHOR
12 marca 2014 12:49 delete

lubię kremy do rąk... mam z 5 obecnie których używam na zmianę:)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
12 marca 2014 21:07 delete

To jaki Ty polecasz? ;-)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
13 marca 2014 18:21 delete

ja ostatnio zakochałam się w limitowance Yves Rocher - krem czekolada z pomarańczą <3 a tego nie miałam okazji próbować

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 marca 2014 13:25 delete

Dla szorstkiej skóry polecam Nawilżający krem do rąk (Beaute Des Manis) Yves Rocher (mam już jego czwartą tubkę i używam szczególnie zimą, chociaż nie przepadam za jego zapachem). Dla wymagającej skóry dobrze działają kremy Neutrogena. Ostatnio polubiłam się z Aksamitnym kremem do rąk firmy Bandi, jest to lekki krem, który szybko się wchłania, a nawet całkiem dobrze nawilża, więc noszę go w torebce. Na temat kremów do rąk Ziaja naczytałam się wiele, może sam skład faktycznie nie zachwyca, ale nawet nieźle daje sobie radę krem z ceramidami i koncentratem lipidowym.

Jako zamiennik kremów polecam stosowanie olejków i oliwek :).

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
15 marca 2014 17:03 delete

Dzięki za odpowiedź! Oleje-zdecydowanie na tak! ;) ale tylko wieczorem ;p ja ze swojej strony polecam Ci przetestować kurację parafinową (obie wersje, na noc i na dzień) z bielendy.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com