Ręka manekina, czyli Color Club 916 Earthy Angel

niedziela, marca 23, 2014 12 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Wracam po lekkiej przerwie od blogowania, tym razem z nudziakiem cappuccino od Color Club. Jak to z odcieniem nude bywa, może nie pasować do niektórych odcieni skóry. I właśnie ja należę do tych osób, dla których Color Club 916 Earthy Angel nie jest dobrze prezentującym się kolorem na tle dłoni :).






nazwa
Color Club 916 Earthy Angel

kolekcja
Boho

wykończenie
kremowe, bez shimmera 

skład
 Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Styrene/Acrylates Copolymer, Stearalkonium Hectorite, Isopropyl Alcohol, Camphor, Benzophenone-1.
 bez toluenu i formaldehydu

pędzelek
długi i cienki, minimum 3 pociągnięcia do pomalowania całej płytki

cechy lakieru
lakier się nie rozlewa, nie farbuje płytki i skórek, dobrze się rozprowadza po płytce, szybko wysycha, trwałość bardzo dobra (u mnie 4 dni), pełne krycie po nałożeniu dwóch cienkich warstw

pojemność i cena
15ml / około 17zł

dostępność
sklepy internetowe np. Eurofashion (klik)Tk Maxx










Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
antiii
AUTHOR
23 marca 2014 20:36 delete

kolor taki jesienny i trochę nietypowy :D

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
23 marca 2014 21:07 delete

właśnie miałam pytać gdzie Ty się podziewasz :*
kolor nie mój, mnie kojarzy się z mleczną czekoladą (to pewnie przez to, że staram się ograniczać słodycze :D)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
23 marca 2014 21:29 delete

Raczej nie nosiłabym tego koloru. Wolę jaśniejsze nudziaki.

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
23 marca 2014 21:50 delete

Kolor też raczej nie mój. Jakoś nie mogę się przekonać do takich odcieni :(

Reply
avatar
23 marca 2014 21:58 delete

kolor zupełnie nie moj :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
23 marca 2014 22:23 delete

mnie chyba ten kolorek też by niestety nie pasował :/ i obawiam się że nawet go mam w swojej szafce ale jeszcze nie tknęłam :P

Reply
avatar
23 marca 2014 22:48 delete

kolor fajny, ale rzeczywiście średnio ci pasuje :)

Reply
avatar
Maliniarka
AUTHOR
23 marca 2014 23:06 delete

świetny kolor, ale do manekinowych dłoni o wiele wiele za ciemny :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
24 marca 2014 11:45 delete

Całkiem ładny, ale na paznokciach niestety nie zachwyca... ;)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
24 marca 2014 12:15 delete

jakoś niezbyt mi się podoba

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
24 marca 2014 13:09 delete

o ja cię....wieki temu miałam identyczny lakier z Inglota i strasznie wtedy mi się podobał :D teraz wolę żywsze kolory ;)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
24 marca 2014 19:02 delete

O jaki ładny :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com