Vipera 34 Roulette

czwartek, marca 13, 2014 14 Comments A+ a-


Cześć wszystkim!

Robię porządki w folderach ze zdjęciami, stąd dzisiaj coś odkopanego jeszcze z października, kiedy miałam zdecydowanie za długie paznokcie :).









Użyte produkty:

baza Mollon Pro
biały lakier Hean
topper: Vipera 34 Roulette (dwie warstwy)
utwardzacz quick dry Euro Fashion



Lakier Vipera możecie kupić w sklepie internetowym Vipera
Dokładne informacje na temat Top Coat Roulette 34 oraz pozostałych lakierów z tej samej serii znajdziecie tutaj
Cena: 10,49zł / 12ml


źródło: http://www.viperasklep.pl





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
13 marca 2014 18:13 delete

Na białym topie wygląda ciekawie :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
13 marca 2014 18:57 delete

Mam podobny topper z "chińczyka", ruletki są świetne, ale akurat ta mnie nie zachwyca.

Reply
avatar
Zu
AUTHOR
13 marca 2014 19:05 delete

a mi się podoba ta ruletka :) i czekam jeszcze na jakiś inny zupełnie czarny topper ;)

Reply
avatar
13 marca 2014 20:04 delete

Bardzo mi sie podoba. Fajny topper :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
13 marca 2014 20:10 delete

cudny ten top, też go mam :)

Reply
avatar
13 marca 2014 20:59 delete

ale świetna ta Ruletka ^^

Reply
avatar
13 marca 2014 21:42 delete

Cudeńko! :) Uwielbiam takie toppery! :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
14 marca 2014 13:21 delete

gdyby nie te paski to by był super ;))

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
15 marca 2014 13:57 delete

ale ładne! chyba zradza się u mnie miłość do brokatu ;>

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
15 marca 2014 19:22 delete

o ale ładnie :D takie niby dla mnie retro :D

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
15 marca 2014 21:42 delete

pięknie wygląda na białym tle :)

Reply
avatar
17 marca 2014 16:23 delete

Piekny efekt, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
18 marca 2014 23:40 delete

łał, faktycznie długaśne pazury :D
pięny czarno-biały kontrast :) na pewno zwracały na siebie uwagę!

Reply
avatar
Sorbet
AUTHOR
19 marca 2014 11:17 delete

Pewnie już Ci to pisałam, ale komplementów nigdy za wiele: masz bardzo ładne paznokcie.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com