Znowu jesienne kolory :)

piątek, marca 28, 2014 8 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Na dysku mam pełno zaległych zdjęć, więc znowu zasypię Was jesiennymi kolorami :)










CO UŻYŁAM?
  • baza Mollon Pro
  • brąz Lemax bez numeru
  • srebrny piasek Mollon Pro Sand 145
  • srebrne okrągłe cyrkonie
  • blaszka do stempli BornPrettyStore
  • top coat dry fast seche vite







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
28 marca 2014 13:48 delete

Ale śliczne kolorki ;)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
28 marca 2014 13:55 delete

Ten srebrny piasek robi wrażenie ;) Delikatnie i bardzo ładnie!

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
28 marca 2014 14:44 delete

Bardzo spodobał mi się ten piasek :)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
28 marca 2014 18:01 delete

ślicznie :D takie typowe jesienne pazurki :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
28 marca 2014 19:25 delete

sam brąz by mi się nie podobał, ale w połączeniu z piaskiem super! :)

Reply
avatar
28 marca 2014 23:00 delete

świetny mix, boskie stemple :)

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
30 marca 2014 22:06 delete

Ten srebrny piasek jest przepiękny :)

Reply
avatar
1 kwietnia 2014 18:01 delete

Śliczne paznokcie, bardzo mi się podoba ten efekt :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com