China Glaze HOWL YOU DOIN

czwartek, kwietnia 10, 2014 15 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z lakierów, który mnie absolutnie zauroczył...a jest nim China Glaze Howl You Doin. Patrząc na buteleczkę widziałam ciemny odcień fioletu z zatopionym brokatem w odcieniach granatu, miedzi i bordo. Po nałożeniu lakieru na paznokcie, kolor staje się głęboki, mroczny i tajemniczy ;).








nazwa
China Glaze Howl You doin
kolekcja
2013 Monsters Ball Collection
wykończenie
nie potrafię dokładnie sprecyzować,
powierzchnia jest chropowata, ale nie jest to piasek
pędzelek
China Glaze lubię ze względu na ich długie pędzelki oraz jak dla mnie bardzo wygodną do trzymania zakrętkę. Pędzelek jest płaski i dosyć cienki, ale wygodnie się nim maluje
cechy lakieru
kolor głęboki i oryginalny. Trwałość wyniosła 4 dni, więc jest to dobry wynik. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i na pewno jeszcze kiedyś znajdzie się on na moich paznokciach.








Na wszystkich zdjęciach prezentowany jest odcień bez użycia top coat.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
10 kwietnia 2014 19:47 delete

Kolorek bardzo ciekawy ;)

Reply
avatar
Paulina
AUTHOR
10 kwietnia 2014 20:12 delete

Kocham!!! <3 :D

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
10 kwietnia 2014 20:55 delete

bardzo ładny!! podoba mi się :)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
10 kwietnia 2014 21:09 delete

Wygląda magicznie! *.*

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
10 kwietnia 2014 21:14 delete

Zakochałam się!

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
10 kwietnia 2014 21:55 delete

Wygląda świetnie :) Ma bardzo ciekawą teksture

Reply
avatar
Una
AUTHOR
10 kwietnia 2014 23:35 delete

Bardzo mi się podoba. Świetny kolor i wykończenie!

Reply
avatar
Karotka
AUTHOR
11 kwietnia 2014 11:23 delete

Wygląda całkiem ciekawie! :)

Reply
avatar
E.
AUTHOR
11 kwietnia 2014 13:00 delete

świetny lakier, bardzo ładnie się prezentuje :)

Nie wspominałam jeszcze chyba-zmieniłam nazwę i adres bloga ze "ZłotaPigmejka" na E., a mój blog jest teraz pod adresem: http://nailsandmore2.blogspot.com/ :)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
11 kwietnia 2014 13:23 delete

wygląda troszkę, jak skórka węża :D

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
11 kwietnia 2014 22:00 delete

oo ma w sobie coś ciekawego :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com