Czarny french i naklejki Donegal Jasmine

czwartek, kwietnia 17, 2014 13 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

A kto powiedział, że wiosną i latem to tylko pastele lub neony na paznokciach? Ja przełamuję wszelkie zasady i stawiam na czarny french. Malowałam go bez używania tasiemek/naklejek do frencha, więc proszę o wyrozumiałość (w niektórych momentach po prostu ręka bardziej mi zadrżała, więc wyszły takie wzniesienia i upadki ;)).






Paznokcie ozdobiłam naklejkami firmy Donegal. Firma w sprzedaży ma mnóstwo różnych wzorów. Ten, który ja Wam prezentuje ma przypisaną nazwę JASMINE. Za kartonik wypełniony po  brzegi naklejkami zapłacicie tylko 3,99 zł.

Naklejki są bardzo proste w obsłudze, dobrze się odklejają od folii i dobrze się przyklejają do płytki. Mam drobną płytkę, ale naklejki mają uniwersalną wielkość, więc wszystko dobrze się dopasowało. Trwałość - do momentu użycia zmywacza.
Dostępność: sklep internetowy Donegal [klik]









Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Agni
AUTHOR
17 kwietnia 2014 20:42 delete

Ależ ten french i te naklejki prezentują się razem elegancko! Idealne na każdą okazję!

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
17 kwietnia 2014 20:43 delete

Ale to pięknie wygląda! Aż wstyd się przyznać, ale tylko raz miałam frencza na paznokciach :O Zainspirowałaś mnie! Na święta robię kolorowego frencza.. :)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
17 kwietnia 2014 21:14 delete

bardzo ładnie wyglądają te naklejki :D
zajrzę do tego sklepu :D

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
17 kwietnia 2014 22:33 delete

Bardzo eleganckie :)

Reply
avatar
17 kwietnia 2014 23:59 delete

Ładne, zadbane pazurki :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
18 kwietnia 2014 00:01 delete

bardzo mi się podoba taki czarny frencz + naklejki, super :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
18 kwietnia 2014 10:19 delete

świetne, elegancja i klasa :)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
18 kwietnia 2014 10:50 delete

Elegancko! Super :)

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
18 kwietnia 2014 11:52 delete

Takie paznokcie mogłabym mieć na święta ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
19 kwietnia 2014 20:08 delete

ślicznie wyszło! tak elegancko :)

Reply
avatar
Yasinisi
AUTHOR
19 kwietnia 2014 23:18 delete

Bardzo lubię taki nietypowe frenche.. Twój wyszedł cudnie :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
20 kwietnia 2014 23:48 delete

wow coś fajmego :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com