Delia no. 1 nr 53

wtorek, kwietnia 29, 2014 9 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Czas na Majówkę, a ja zamiast zieleni i kwiatów zasypię Was błotnym lakierem Delia. Jeden ze wzorków, który wykonałam postanowiłam podzielić na trzy oddzielne notki. Dzisiaj część 1, czyli baza :).








nazwa
Delia No. 1 nr 63
kolekcja
brak
wykończenie
kremowe, bez shimmera, wysoki połysk
pędzelek
pędzelek krótki i cienki, ale wygodny do malowania
cechy lakieru
lakier się nie rozlewa, dobrze się rozprowadza po płytce, nie smuży, troszkę długo wysycha, płytkę pokryłam po nałożeniu dwóch warstw, trwałość bardzo dobra. Lakier nie zafarbował mojej płytki i skórek.
pojemność i cena
5ml /około 4zł

dostępność
osiedlowe drogerie








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
viola siwiec
AUTHOR
29 kwietnia 2014 16:39 delete

fajny kolorek;) ja z tej firmy mam 2 lakiery :) wygrał mi siostrzeniec w jakimś losowaniu :)
nie malowałam nimi jeszcze paznokci bo myślałam, że szmelc ale widzę, że się bardzo pomyliłam :D

super:)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
29 kwietnia 2014 19:02 delete

ładny, wygląda jak jasna kawa :)

Reply
avatar
29 kwietnia 2014 19:05 delete

świetna czekoladka :)

Reply
avatar
29 kwietnia 2014 20:41 delete

ładny kolor taka kawa :)

Reply
avatar
Agnieszka eS.
AUTHOR
29 kwietnia 2014 22:13 delete

Ale piękny kolor!
Wspaniale się prezentuje na pazurkach!
Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej marki, ale chyba się na jakiś skuszę, zwłaszcza, że cena przyjemna dla portfela :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
29 kwietnia 2014 22:15 delete

Smakowitymi kolorek ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
1 maja 2014 22:15 delete

Ja bardzo lubię serię tych maluchów. Są tanie, a bardzo dobre :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com