Eclair 18 - czyli trawiasta zieleń :)

wtorek, kwietnia 15, 2014 16 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Wszędzie wiosna, a wraz z nią więcej zieleni :). Rzadko można u mnie na blogu znaleźć ten akcent kolorystyczny, a dzisiaj będzie jego nadmiar. Chciałabym Wam pokazać, jak na moich dłoniach prezentuje się trawiasta zieleń, której firma Eclair przypisała numer 18.









nazwa
nie wiem, czy kolor ma jakąś nazwę, ale oznaczony jest numerem 18. Firma Eclair
kolekcja
Classic Collection
wykończenie
kremowe, bez shimmera, wysoki połysk
pędzelek
jestem całkowicie zauroczona wyglądem buteleczki - jest ona subtelna, dopracowana w każdym calu, posiada także akcent ozdobny w postaci kokardki. Rączka jest bardzo wygodna, pędzelek długi, płaski i wąski.
cechy lakieru
lakier się nie rozlewa, dobrze się rozprowadza po płytce, nie smuży, szybko wysycha, płytkę pokryłam już po nałożeniu pierwszej warstwy (drugą dodałam w celu wyrównania). Trwałość bardzo dobra, bo u mnie 5 dni. Mam jedno zastrzeżenie - lakier nie zafarbował mojej płytki, ale za to skórki już tak i to na żółto.
pojemność i cena
12ml / 20zł

dostępność
sklep internetowy Eclair [klik]


Na zdjęciach lakier zaprezentowany jest bez warstwy top coat







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
Angie Blue
AUTHOR
15 kwietnia 2014 20:51 delete

Kolor świetny, uwielbiam też buteleczki tej firmy, wyglądają przesłodko !

Reply
avatar
E.
AUTHOR
15 kwietnia 2014 20:52 delete

piękna, soczysta zieleń. Teraz to już tylko czekać jak przyroda taka będzie :)

Reply
avatar
15 kwietnia 2014 20:58 delete

Ale ma cudowny kolorek! Ja jeszcze żadnego lakieru nie miałam tej firmy :/

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
15 kwietnia 2014 21:49 delete

ale zieleń :) piękny :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
15 kwietnia 2014 22:04 delete

Śliczna zieleń :)

Reply
avatar
Czarna Ania
AUTHOR
16 kwietnia 2014 09:36 delete

Lubię "trawiaste' zielenie no i ta buteleczka...:)

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
16 kwietnia 2014 13:48 delete

Faktycznie ładnie błyszczy,niektóre lakiery taki efekt uzyskują z Top coatem ;)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
16 kwietnia 2014 16:34 delete

bardzo ładny ten zielonek :D

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
17 kwietnia 2014 16:03 delete

bardzo oryginalny odcień, rzadko spotykany w lakierach

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
20 kwietnia 2014 13:09 delete

wow ale cudowna, dojrzała trawka ! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com