Essie Nice is Nice 38 oraz Flormar matte 15

sobota, kwietnia 26, 2014 10 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Na facebooku pojawiła się zapowiedź. Tak, tak...dzisiaj mieszanka delikatnego, pudrowego fioletowego Essie oraz matowej, neonowej żółci Flormar.









Mam nadzieję, że wiosenna kolorystyka wprawi Was w pozytywny nastrój. W Warszawie cały dzień  pada deszcz, ale najważniejsze, że zebrałam się, by zgrać zdjęcia i je opublikować :).

Co użyłam?
odżywka
dwie warstwy Essie Nice is Nice
cienki pędzelek do zdoień
Flormar matte 15
top coat sache vite (który zamienił mój matowy wzorek w połysk)


O Essie nice is nice pisałam już na blogu. Jego recenzję oraz zdjęcia solo możecie znaleźć tutaj. Flormar na pewno jeszcze się pojawi.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
27 kwietnia 2014 00:18 delete

świetne te neonowe wzorki :) wydawać by się mogło że kolory niezbyt do siebie pasują a tu proszę, cudnie razem wyglądają :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
27 kwietnia 2014 00:20 delete

Cudne są te wzorki :) Mają w sobie coś ciekawego :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
27 kwietnia 2014 00:22 delete

super duet, podoba mi się takie połączenie :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
27 kwietnia 2014 10:16 delete

te wzorki wyglądają obłędnie, genialne połączenie kolorków :)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
27 kwietnia 2014 10:51 delete

super Ci wyszło:) bardzo mi się podoba

Reply
avatar
27 kwietnia 2014 15:30 delete

podoba mi sie połączenie kolorów :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
27 kwietnia 2014 16:13 delete

fajne połączenie kolorów! i bardzo oryginalne wzorki :)

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
28 kwietnia 2014 08:28 delete

Świetnie do siebie pasują kolorki :) Bardzo mi się podoba

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com