Mięta od Joko, czyli J147 gunpower with mint

poniedziałek, kwietnia 07, 2014 14 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Nie podoba mi się to, że raz piszę regularnie, a raz musi minąć ponad tygodniowa przerwa żebym miała silną motywację do napisania. Na mojej karcie pamięci jest mnóstwo zdjęć, które czekają tylko, aż znajdę czas, by je zgrać, dokonać segregacji, przygotować na blog i w końcu umieścić w nowej notce. Niby zadania te wydają się mało pracochłonne, ale są za to strasznie czasochłonne, a z tym wolnym czasem to u mnie niestety bywa różnie. Do tego wczorajsza praca wolontariuszki spowodowała, że moje dłonie w ciągu kilku godzin przeszły drastyczną metamorfozę. Znowu ruszyłam z kuracją odżywczą, ale tym razem wybrałam do testów odżywczy eliksir 7w1 Loreal. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi, a czeka go spore wyzwanie :). Nie zdziwcie się, gdy przy następnych notkach będziecie widziały raz strasznie długie szpony, a raz obcięte na zero króciaki. Nie, nie..moje paznokcie nie zmieniają się z dnia na dzień w tak szybkim tempie :). Ja po prostu ciągle robię porządki i wrzucam raz zdjęcia wykopane z archiwum, a raz sprzed kilku dni, bądź tygodni. 

A dzisiaj mam dla Was miętę, ale nie z typu chłodnej niebieskiej tonacji, lecz bardziej pistacji. Nie jestem wielką fanką odcienia, które pod postacią "mint" kryje lakier Joko, ale może którejś z Was się on spodoba :). Niestety ciągle jeszcze szukam idealnej, pastelowej mięty (poluję na Essie Mint Candle Apple).








nazwa
Joko J147 gunpower with mint

kolekcja
Find Your Color

wykończenie
kremowe, bez shimmera 

pędzelek
bardzo szeroki i płaski, niektóre paznokcie udało mi się pokryć za jednym pociągnięciem. Jestem wielką fanką pędzelków lakierów Joko :)

cechy lakieru
lakier się nie rozlewa, nie farbuje płytki i skórek, dobrze się rozprowadza po płytce, nie smuży, szybko wysycha, trwałość bardzo dobra, pełne krycie osiągnęłam po nałożeniu dwóch cienkich warstw

pojemność i cena
10ml / około 9-13 zł

dostępność
sklepy internetowe, stoiska z kosmetykami Joko, osiedlowe drogerie






 Z topperem:



 
Całą gamę kolorystyczną możecie znaleźć na stronie internetowej firmy Joko [tutaj]



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
7 kwietnia 2014 22:14 delete

ładny mam podobny z virtual :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
7 kwietnia 2014 22:35 delete

Podoba mi się ten kolor. :)

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
7 kwietnia 2014 22:41 delete

Całkiem fajny :)

Reply
avatar
7 kwietnia 2014 23:16 delete

Ładny jest ten kolorek! Ja uwielbiam takie odcienie na pazurkach w ostatnim czasie ;)

Reply
avatar
Blondii
AUTHOR
7 kwietnia 2014 23:25 delete

Bardzo przyjemny kolorek :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
7 kwietnia 2014 23:52 delete

kolorek obłędny :D

Reply
avatar
kleopatre
AUTHOR
8 kwietnia 2014 09:11 delete

A ja mam ten kolor i lubię go. Ma coś fajnego, lekko przykurzonego w sobie:)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
8 kwietnia 2014 10:17 delete

mnie się bardzo podoba ta miętka :)

Reply
avatar
Katrina
AUTHOR
8 kwietnia 2014 10:22 delete

Ostatnio rzadko używam tego typu odcieni, chyba czas to zmienić bo obłędnie wyglądają :)

Reply
avatar
PaZuRkI
AUTHOR
8 kwietnia 2014 11:54 delete

Kolor wygląda super. Chociaż ja osobisicie nie zdecydowałm sie jeszcze na taki kolor. A moze... ;) wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

Reply
avatar
8 kwietnia 2014 13:25 delete

Pięknie :) U mnie na blogu również króluje miętka :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
8 kwietnia 2014 18:13 delete

Bardzo ładny odcień :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
8 kwietnia 2014 19:03 delete

Mimo, że nie typowa mięta to jest śliczny ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com