Delia No. 1 53 i L.A. Colors Metallic Copper i kropki

sobota, maja 03, 2014 6 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Dzisiaj trzecia i ostatnia część serii tworzenia wzorków na lakierze Delia No. 1 53









Użyte preparaty:
odżywka
dwie warstwy Delia No. 1 nr 53
L.A. Colors Metallic Copper
sonda
czarny lakier










Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
3 maja 2014 17:45 delete

Bardzo fajny sposób na mani i kolorystyka mi się nawet podoba, chociaż za brązem nie przepadam :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
3 maja 2014 18:00 delete

Kolorystyka zupełnie nie w moim guście, ale jakie to ładne i eleganckie :) ^.^

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
3 maja 2014 18:28 delete

Podoba mi się kolorystyka :) Bardzo ładnie całość się prezentuje :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
4 maja 2014 18:45 delete

bardzo mi się podoba :) ma w sobie to coś!

Reply
avatar
5 maja 2014 19:23 delete

śliczne jest to złotko :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com