Jak myślicie, na którym etapie powinnam zakończyć?

poniedziałek, maja 05, 2014 15 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Na blogu pojawił się lakier Delia w trzech odsłonach. Jeden wzorek podzieliłam na trzy oddzielne notki, gdyż każdy z etapów malowania uznałam, że mógłby okazać się tym ostatnim.

A jak Wy myślicie, na którym etapie mogłabym zakończyć malowanie?

Etap 1 
Zwykły manicure z zastosowaniem jednego koloru o wykończeniu kremowym.




Etap 2
Dodałam złoty/miedziany nierówny pasek.





Etap 3
W miejscu łączenia złotego/miedzianego (taa..mam problemy z odróżnianiem kolorów lakierów) paska z brązem wykonałam kilka brązowych kropek sondą, a następnie w środku tych kropek kolejne, ale mniejsze w kolorze czerni. Masło maślane, ale mam nadzieję, że zdjęcie ułatwi interpretację mojej instrukcji :)




Ja jedna cieszę się, że malowanie zakończyłam na tym trzecim etapie. Może kolory nie pasują do siebie idealnie i troszkę się gryzą, ale ja lubię stosować nietypowe rozwiązania :)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
5 maja 2014 20:52 delete

Moim zdaniem etap pierwszy jest fajny, bo bardzo ładny kolorek, jednak ja pewnie wybrałabym 3 etap ;) Drugi za bardzo mi się gryzie, a te kropeczki fajnie oddzielają te dwa kolorki ;)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
5 maja 2014 21:05 delete

Ja jestem stara i nudna, więc mnie najbardziej zachwyca etap 1 :D

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
5 maja 2014 21:09 delete

Smutno mi, ale etap 1 jest tak boski że nie potrzebuje ulepszenia.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
5 maja 2014 21:27 delete

etap 3, zdecydowanie ;)

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
5 maja 2014 21:33 delete

Nie zgodzę się z Tobą, według mnie kolory pasują do siebie idealnie :D A końcowy efekt jest piękny :)

Reply
avatar
Angelika Ś.
AUTHOR
5 maja 2014 23:36 delete

zakończyłabym na pierwszym lub trzecim etapie, drugi w ogóle mi się nie podoba.

Reply
avatar
6 maja 2014 08:56 delete

Pierwszy jest ok,ale trzeci wygląda bardzo ładnie i jest prosty w wykonaniu :) Drugi mi nie pasuje..kolory się ze sobą za bardzo łącza i zlewają..

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
6 maja 2014 10:55 delete

A mi każdy się podoba :) Choć chyba 3 najbardziej ;)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
6 maja 2014 12:07 delete

Moim zdaniem kolory pasują do siebie idealnie :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
6 maja 2014 13:00 delete

Pewnie, że 3! :) Chociaż 1 rwygląda świetnie i możnaby go nosić solo, bo jest piękny. Po 2 dniach można wprowadzić kolejny etap, żeby nie było nudno...:P zawsze urozmaicenie. Kolory faktycznie nietypowo połączone, ale calość dzięki temu wygląda oryginalnie. :)

Reply
avatar
6 maja 2014 16:12 delete

swietne zdobienie jak dla mnie rewelacja !

Reply
avatar
Nat
AUTHOR
6 maja 2014 19:48 delete

Wiadomo, że 3:) My nie lubimy jednokolorowych paznokci:P

Reply
avatar
8 maja 2014 16:16 delete

moim zdanie wygląda mega, takie zastosowania przyciągają wzrok ;)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
8 maja 2014 22:45 delete

bardzo mi się podoba, wspaniale dopasowałaś kolorki :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com