Już jutro -49% na lakiery, szminki i błyszczyki w drogeriach Rossmann. Na co zwrócić uwagę?

niedziela, maja 04, 2014 14 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Sieć drogerii Rossmann zaskakuje nas promocjami. Już od jutra do 11 maja ceny spadną w dół na wszystkie lakiery, szminki oraz błyszczyki. Zniżka jest dosyć spora, bo aż -49%. Na promocję dotyczącą mazideł do twarzy się nie skusiłam, bo nie lubię, gdy kosmetyki zalegają w szafce, a ich termin przydatności zamiast się wydłużać, to coraz bardziej się skraca ;). Jeżeli chodzi o lakiery i szminki, to sprawa wygląda zupełnie inaczej - lubię, gdy jest ich dużo (o wiele za dużo) i nie mam czasu na testowanie :).


Na szczęście istnieje u mnie jeszcze coś takiego jak wybredność, czyli mój naturalny hamulec przed kupowaniem pod wpływem chwili.  Zakupy to u mnie proces przemyślany, więc wcale się nie zdziwię, gdy przejdę przez kasy z zupełnie pustym koszykiem :). 

Przy czym zatrzymam się na dłużej?

na pewno szafa Sally Hansen. W najbliższym mi Rossmannie szafa ta powstała całkiem niedawno, ale za każdym razem bacznie się jej przyglądam :)

interesuje mnie seria Xtreme Wear, która po zniżce prawdopodobnie będzie kosztowała 7,65 zł


odcień przykładowy



Mam nadzieję, że promocja również dotyczy odżywek, bo Insta-Dry Top Coat od dawna mi się marzy



Pomadka Lovely Color Wear Long Lasting. Cena promocyjna prawdopodobnie 3,82 zł.

odcień przykładowy

Szukam pomadki w kolorze fuksji i przymierzam się do zakupu Szminki Meybelline Color Whisper (może odcień 310). Cena prawdopodobnie po promocji: 14,68 zł


odcień 310



Jak widzicie nie mam zamiaru popaść w szaleństwo zakupowe ;). A czy Wy skusicie się na jakieś szminki, bądź lakiery?


źródło zdjęć: http://www.rossnet.pl i http://www.sallyhansen.com/


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
4 maja 2014 18:30 delete

na pomadkę z Lovely sama poluję ♥

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
4 maja 2014 18:44 delete

ja pewnie skuszę się na jakieś mazidła do ust (nowa miłość ♥), bo lakierów mam pod dostatkiem :D chyba, że faktycznie top z SH byłby również w promo.. :>

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
4 maja 2014 19:16 delete

ja też będę atakować lakiery z SH !! mam nadzieję, że nie wszystko będzie przebrane :)

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
4 maja 2014 19:39 delete

Ja też na pewno jutro udam się do rossmanna nie mam konkretnych planów zakupowych ale na pewno coś wpadnie mi w oko :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
4 maja 2014 20:44 delete

dziś byłam i jutro również się wybieram, również mam swoje typy :) mam zamiar zaopatrzyć się w co najmniej kilka lakierów i pomadki

Reply
avatar
4 maja 2014 21:08 delete

ja jutro będę szukać Insta-Dri właśnie, mimo że gęstnieje to i tak jest jednym z najlepszych topów jakie miałam :)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
4 maja 2014 21:58 delete

nie planuję ale napewno wstąpie do rossmanu i wydam majątek na lakiery :/

Reply
avatar
4 maja 2014 21:59 delete

U nas w Rossmanie nie ma Sally Hansen ;(

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
4 maja 2014 22:03 delete

Ja chyba się skuszę na matowe pomadki w kremie z Lovely. Mam jeden kolor i koniecznie muszę mieć wszystkie :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
4 maja 2014 22:09 delete

ja na pewno się skusze na jakieś lakiery i myślę nad Whisperką albo kredką do ust Astor :)

Reply
avatar
5 maja 2014 14:27 delete

Na pewno na coś się skuszę :P

Reply
avatar
Paulina A
AUTHOR
5 maja 2014 18:49 delete

Chciałam kupić to z Lovely, ale wszystkie były "obmacane" ;(

Reply
avatar
Azime
AUTHOR
5 maja 2014 19:09 delete

Jutro wybieram się na polowanie do Rossmana, także pewnie skuszę się na coś z Twoich propozycji :D

Reply
avatar
7 maja 2014 15:29 delete

Ja się o dziwo na nic nie skuszę.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com