Kolejna blaszka od BPS - miś oraz kot

środa, maja 21, 2014 10 Comments A+ a-


Ostatnio pokazywałam Wam zdobienie, które wykonałam dzięki marynarskiej blaszce do stempli od BPS. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać inną (dosyć dziecinną) blaszkę, ale wybrałam ją do testów ze względu na to, że zwierzęta zawsze trudno się maluje farbkami,  więc blaszka mnie wyręczy :). 

Blaszka składa się z 13 wzorów (psów, kotów i miśków). 

źródło: BornPrettyStore
Przygotowałam dwie propozycje  zdobień.

1. Miś






Co użyłam?
* odżywka
* dwie warstwy białego lakieru Sally Hansen Xtreme wear White 300
do zrobienia ombre:
- gąbka
- biel (Sally Hansen)
- Beauty Shine Donegal 7138
- Rimmel Lasting Finish Pro 330
stempel:
- czarny Inglot 953
- blaszka W-17


2. Koty








Co użyłam?
* odżywka
* Essie fiji 14
* Beauty Shine Donegal 7152
* blaszka W-17



Blaszkę do stempli możecie znaleźć w kategorii nail art w sklepie Internetowym Born Pretty Store. Jej pełna nazwa to Nail Art Stamp Template Cartoon Cute Bear Pattern #12183

link do blaszki: tutaj
cena: $1.69





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
Magal
AUTHOR
21 maja 2014 09:15 delete

Słodziaki! *.*

Reply
avatar
21 maja 2014 11:36 delete

fajne , podoba mi się efekt na paznokciach

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
21 maja 2014 15:27 delete

coś kiepsko się odbiły, ale ogólnie fajne wzorki ;p

Reply
avatar
21 maja 2014 15:43 delete

Obie propozycje fajne, tylko szkoda, że trochę słabo widać te zwierzaczki <3

Reply
avatar
MMMaloka
AUTHOR
21 maja 2014 16:20 delete

kotki bardziej do mnie przemawiają :-)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
21 maja 2014 18:11 delete

Mam mniejszą wersję tej płytki , z samymi kotkami, jestem zachwycona :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
23 maja 2014 15:30 delete

jej, jakie urocze *.*

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
24 maja 2014 23:08 delete

nooo rozkochały mnie w sobie te misie <3

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com