Matowa neonowa żółć od Flormar

poniedziałek, maja 12, 2014 22 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Dzisiaj neonowa żółć na paznokciach w całej okazałości, a do tego jeszcze zmatowiona :). Mowa o Flormar M15. Muszę przyznać, że polubiłam ten lakier.

Odcień jest bardzo świeży i pozytywny, a dodatkowa warstwa top coat sprawia, że z matowej powłoki staje się pięknie błyszczącym odcieniem o kremowym wykończeniu.







nazwa
Flormar M15
kolekcja
Matte
wykończenie
matowe wykończenie utrzymałam na paznokciach przez 4 dni
pędzelek
długi i cienki. Malowanie nim nie sprawiło mi żadnej trudności.
cechy lakieru
kolor cytrynowy, neonowy, świecący. Konsystencja bardzo dobra, nierozlewająca. Z powodu szybkiego matowienia od czasu do czasu widoczne były smugi, gdy kładłam pierwszą warstwę, więc przy drugiej przyspieszyłam tempo nakładania lakieru i wszystko dobrze się rozprowadziło (stąd UWAGA: matowienie następuje bardzo szybko). Czas wysychania nie przysporzył mi nerwów - żeby nie zepsuć efektu matu nie zdecydowałam się na przyspieszacz wysychania, po 15 minutach paznokcie były suche.
trwałość
4 dni
cena i pojemność
12 zł / 11 ml
dostępność
wysepki firmy Flormar, sklep internetowy klik




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

22 comments

Write comments
viola siwiec
AUTHOR
12 maja 2014 15:33 delete

wow !:) fajny kolor podoba mi się;)

Reply
avatar
12 maja 2014 15:33 delete

cudowny kolor! mam neonowy róż z tej matowej serii :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
12 maja 2014 15:52 delete

Świetny jest! Muszę go kupić. :)

Reply
avatar
Edyta
AUTHOR
12 maja 2014 15:58 delete

za żółcią na paznokciach nie przepadam, ale neonowa wersja baardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
12 maja 2014 16:03 delete

cudeńko! szkoda, że nie kupiłam go, gdy miałam okazję! jeszcze bez białego podkładu!

Reply
avatar
12 maja 2014 16:13 delete

Te lakierki Wibo So Matte też mają podobnie, że trzeba je w miarę szybko rozprowadzić bo zostają smugi :) Kolorek jest fajny, sama ostatnio takich neonków używam tyle że nie w macie, ale wygląda to naprawdę super :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
12 maja 2014 16:40 delete

Świetnie wygląda :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
12 maja 2014 17:35 delete

ale świetny żółtek!

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
12 maja 2014 18:59 delete

Cudowny neonek ! Strasznie lubię matowe lakiery !

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
12 maja 2014 19:20 delete

cudowny :) uwielbiam neonki i matty :)

Reply
avatar
12 maja 2014 20:09 delete

Piękny, wiosenno-letni kolor. Ja jednak wolę używać słowa "żółcień" (jak czerwień, zieleń), bo "żółć" kojarzy mi się z wydzieliną wątrobową :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 maja 2014 20:27 delete

Trafna uwaga :) Jak tak napisałaś o tej wydzielinie wątrobowej, to i mnie zaczęło się z tym kojarzyć ;)

Reply
avatar
12 maja 2014 20:28 delete

Kochana to jest chyba idealny kolorek dla Twoich pazurków! Wyglądają rewelacyjnie w tym kolorku <3

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
12 maja 2014 22:39 delete

Wspaniale ten kolor wygląda na pazurkach :)

Reply
avatar
12 maja 2014 23:55 delete

cudowna żarówa :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
13 maja 2014 14:29 delete

świetny, pozytywny kolor!

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
13 maja 2014 16:45 delete

Cudny lakier :)

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
13 maja 2014 17:12 delete

To jest to! Podoba mi się :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
17 maja 2014 22:09 delete

Cudowny neonek <3

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com