Naklejki wodne - pióra

piątek, maja 23, 2014 10 Comments A+ a-


Naklejki wodne, jak sama nazwa wskazuje przyklejają się do paznokci pod wpływem kontaktu z wodą. Już raz zdobienie przy użyciu tego typu naklejek oraz krótka instrukcja ich  nakładania pojawiła się na blogu (kilk). Wtedy były kwiaty, tym razem pióra ze sklepu Born Pretty Store.

Za $1.86 otrzymujemy cały kartonik wypełniony naklejkami (24 sztuki naklejek). Naklejki mają zróżnicowaną wielkość, ale każda z nich pasuje nawet do przeciętnie krótkiej płytki.





Naklejki możecie znaleźć w kategorii nail art. Ich numer to #12303, a wzór XF 1221. Dokładnie znajdują się tutaj.

Nie miałam żadnego problemu z ich nakładaniem. Nałożyłam je równomiernie i bez pęcherzy, jak dla mnie granica między naklejką a lakierem była niewidoczna.Trzymały się do momentu pojawienia się odprysków.

Lakier, który użyłam jako podkład to cytrynowy Beauty Shine Donegal 7175, o którym niedługo napiszę coś więcej.




Przypominam o zniżce -10% na zakupy:


http://www.bornprettystore.com/



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
23 maja 2014 12:03 delete

urocze paznokcie, piękne pawie pióra

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
23 maja 2014 12:37 delete

przepiękne są te naklejki, całość cudnie sie prezentuje i piękne zdjęcia

Reply
avatar
23 maja 2014 15:12 delete

Mi się tak bardzo podobają piórkowe naklejki, ale takich jak te z pawimi piórkami jeszcze nie widziałam! Są genialne <3

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
23 maja 2014 15:30 delete

zamówiłam sobie te piórka są cudowne :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
23 maja 2014 18:26 delete

Zawsze mi sie podobały naklejki z piórkami :)

Reply
avatar
23 maja 2014 19:07 delete

Pięknie wygląda w takim połączeniu :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
23 maja 2014 21:57 delete

jakie piękne połączenie i jeszcze tak pięknie zadbane dłonie :) wspaniale

Reply
avatar
24 maja 2014 13:39 delete

Śliczne są :) Motyw pawich piórek po prostu urzeka :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
27 maja 2014 18:11 delete

Piękne naklejki i cudnie na tym lakierze wyglądają

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com