Naturalne zapachy w mieszkaniu - bez i konwalie ozdobą naszych wnętrz

wtorek, maja 06, 2014 6 Comments A+ a-


Cześć Wszystkim!

Wiosna to dla mnie piękno rozwijającej się przyrody. Obok mojej uczelni rośnie dosyć stara magnolia, która zawsze wzbudza mój zachwyt, a pachnące na podwórku bzy, aż proszą się o zerwanie i opiekę nad nimi w zaciszu domowego wazonu. Nie jestem zwolenniczką zrywania miejskiej zieleni, a raczej wręcz karcę w myślach wszystkich, którzy się na to skuszą. Jeżeli jednak macie możliwość zakupienia bukietu bzu, bądź konwalii, to serdecznie Was zachęcam do tego. Kwiaty cechują się niesamowitym zapachem, a postawione na stole nie tylko staną się naturalnym odświeżaczem powietrza, ale również dodatkową ozdobą wnętrza. 








Inspiracje (zdjęcia nie są mojego autorstwa):



A u Was w domu goszczą konwalie i bzy?





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
6 maja 2014 17:22 delete

Uwielbiam konwalię! Obok niezapominajek to moje ulubione kwiaty <3

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
6 maja 2014 19:15 delete

mam i konwalie i bzy a ostatnio nawet znalazłam niezapominajki ;p

Reply
avatar
6 maja 2014 22:47 delete

U mnie każdego roku w domu pachnie konwalią i bzem..to moje ukochane kwiaty!!! Ubóstwiam ten zapach i widok :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
7 maja 2014 11:57 delete

uwielbiam i konwalie i bez i często goszczą w moim domku ♥

Reply
avatar
Rarity
AUTHOR
8 maja 2014 11:47 delete

Uwielbiam bez!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com