Wibo Candy Shop nr 2

czwartek, maja 15, 2014 20 Comments A+ a-


Piaskowe lakiery już dawno są dostępne na rynku - sama stałam się ich wielką fanką. Niedawno firma Wibo wzbogaciła swoje szafy o cztery nowe odcienie z kolekcji Candy Shop. Wybór nazwy kolekcji uważam za udany, gdyż mówi sam za siebie...lakiery mają przesłodkie, cukierkowe odcienie. Zdecydowałam się na zakup tylko jednego lakieru, który pokazywałam Wam w poście odnośnie zakupów w Rossmannie. Mnie osobiście ten kolor kojarzy się z sorbetem truskawkowym i tak też go będę nazywać :).





nazwa
nr 2
kolekcja
Wibo Candy Shop
wykończenie
piaskowe
pędzelek
cienki, malowanie nim nie sprawiło mi żadnej trudności.
cechy lakieru
Kolor jak zwykle trudno jest mi opisać. Waham się między koralem a sorbetem truskawkowym. Na wielki plus zasługuje faktura. Jest piaskowa, ale przyjemna w dotyku.
trwałość
z tym gorzej, bo trzymał się u mnie 2 dni
cena i pojemność
7 zł / 8,5 ml
dostępność
Rossmann, Wibo









Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
15 maja 2014 16:50 delete

Piękny jest ♥.♥

Reply
avatar
Angie Blue
AUTHOR
15 maja 2014 16:58 delete

Piękny jest, ja mam w swojej kolekcji nr 3 z tej serii i jest równie świetny !

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
15 maja 2014 17:19 delete

cudowny :d ja niestety nie znalazłam żadnego piaska z tej serii :/

Reply
avatar
15 maja 2014 17:19 delete

mnie nie zachwyca :(

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
15 maja 2014 17:44 delete

Ładny kolor piasku :)

Reply
avatar
15 maja 2014 18:41 delete

Takie cukierkowy :) Jednak ja jestem wierna piaskom z Golden Rose ;)

Reply
avatar
Paulina A
AUTHOR
15 maja 2014 18:47 delete

Chyba muszę w końcu kupić jakiś piasek z Wibo ;)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
15 maja 2014 18:51 delete

śliczny kolorek

Reply
avatar
15 maja 2014 19:31 delete

piekny kolor, ja dopiero sie do nich przekonuje :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
15 maja 2014 20:08 delete

uwielbiam ten lakier :) ma cudowny, nasycony kolor :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 maja 2014 22:05 delete

Ja mam jeden piasek GR i coś mi szybko zgęstniał :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
15 maja 2014 23:18 delete

śliczny jest! ale ja uwielbiam wszystkie piaski :D

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
16 maja 2014 07:47 delete

Prześliczne zdjęcia :) Lakier też bajeczny, mam fiolet z tej serii i co do wytrzymałość to niestety u mnie też nie gościł długo :(

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
16 maja 2014 09:12 delete

Mam 3 :) Piaskowe lakiery są jak dla mnie idealne, jestem słaba w malowaniu paznokci, a tutaj wystarczy chwila i mamy super efekt. Na plus dobre krycie już po 1 warstwie i błyskawiczne schnięcie :)
N.

Reply
avatar
Kasiaaa
AUTHOR
16 maja 2014 09:58 delete

Skusiłam się na dwa piaskowe lakiery z tej serii, tylko inne kolory, ale jeszcze ich nie testowałam. Czekam na cieplejsze dni ;-)

Reply
avatar
Ela
AUTHOR
16 maja 2014 10:51 delete

Rzeczywiście wygląda jak taki sorbet:) Mam dwa z tej serii i uwielbiam:)

Reply
avatar
16 maja 2014 11:27 delete

bardzo ładny choć wolę piaski z drobinkami

Reply
avatar
16 maja 2014 16:58 delete

Uwielbiam piaski, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się te połyskliwe, z błyszczącymi drobinkami. Mam słabość do przepychu, na pazurkach również :)

Pozdrawiam i zostaję u Ciebie na dłużej.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com