Wykropkowany czernią neonowy żółtek M15 Flormar

środa, maja 14, 2014 9 Comments A+ a-



W poniedziałek pokazywałam Wam neonową żółć Flormar M15, a dzisiaj pokażę, jak prezentują się paznokcie przyozdobione czarnymi kropkami.







Co uzyłam?
odżywka do paznokci
Flormar M15
Inglot 953
sonda




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
SheLazY
AUTHOR
14 maja 2014 22:00 delete

ale ładny neonik!

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
14 maja 2014 22:17 delete

wow fajny efekt :D podoba mi się;)

Reply
avatar
14 maja 2014 22:34 delete

Ale pięknie z tymi kropeczkami <3 Nadal uważam, że super pasuje on do Twoich pazurków ;) Z zdobieniem lub bez :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
14 maja 2014 22:51 delete

bardzo ładnie się prezentują tutaj te kropeczki :)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
15 maja 2014 12:29 delete

cudowny neonkowy żółty! :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
15 maja 2014 12:46 delete

Fajny ten żółtek :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
15 maja 2014 21:15 delete

dużo mu nie trzeba żeby było ładnie i ciekawie :) cudownie !

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
17 maja 2014 22:41 delete

super połączenie kolorów :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com