Callais na YouTube!

poniedziałek, czerwca 23, 2014 15 Comments A+ a-




Od ponad roku rozważałam założenie kanału na YouTube, na którym publikowałabym filmy zza kulis mojego bloga, czyli jak przebiega proces malowania paznokci. Rok temu pierwsze starcia z nagraniami już się odbyły, ale zawsze kończyły się mniejszym, bądź większym niepowodzeniem. Myślę, że wreszcie znalazłam sposób, jak nagrywać tak, aby jednocześnie zachować ostrość na paznokciach i nie zasłaniać dłonią całego widoku (uwierzcie, nie jest to takie proste jakby się wydawało). 

Zatem oficjalnie mogę napisać, że od dzisiaj mój blog poszerza swoją działalność o własny kanał na YouTube, do którego subskrypcji już teraz Was serdecznie zapraszam. 

------> KLIK <------

Jeżeli chodzi o częstotliwość publikacji nowych filmików, to wszystko będzie zależało od Was – widzów. Mam nadzieję, że tak, jak na blogu okażecie mi sporo wsparcia i motywacji do jeszcze większej siły do pracy. Mój cel na początek to minimum 2 filmiki miesięcznie, czyli średnio jeden filmik na dwa tygodnie. Mam zamiar nagrywać filmiki o różnym stopniu trudności i niestety nie zawsze to, co opublikuję na blogu uda mi się przedstawić w wersji filmowej. Dodatkowo zależy mi na tym, aby długość nagrania nie zajmowała więcej niż 2 minuty, stąd pamiętajcie, że będzie to skrócona wersja mojego całego procesu malowania, przedstawiająca tylko pewien zarys i technikę.

Na początek zdecydowałam się opublikować jeden z moich pierwszych filmików (tak, ten z okresu większych, bądź mniejszych niepowodzeń). Filmik nie jest idealny. Niestety składałam go z kilku nieudanych i niedokończonych nagrań.

Zdobienie, które zobaczycie na filmiku opublikowałam na blogu 19 października 2013. Jeżeli chcecie zobaczyć wszystkie zdjęcia, to zapraszam tutaj.










Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
kendall
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:23 delete

Ale super ta muzyczka :D Fajnie, że się rozwijasz. Idę zasubskrybować :)

Reply
avatar
modnaania
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:44 delete

świetnie Ci wyszło to one stroke

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
24 czerwca 2014 07:59 delete

Piękne zdobienie ;)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
24 czerwca 2014 13:59 delete

o to super, że będziesz zamieszczać filmiki! ten pierwszy jest bardzo fajny!

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
25 czerwca 2014 09:54 delete

w pewnością będę Cię oglądać! :) trzymam kciuki i powodzenia ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
25 czerwca 2014 11:13 delete

filmik super! zdobienie wygląda na skomplikowane, a tak szybko Ci idzie na filmiku ;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
25 czerwca 2014 12:49 delete

Ja już zasubskrybowałam :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 11:06 delete

Filmik jest przyspieszony, bo zależy mi na tym, aby jego długość nie przekraczała 2 minut :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 11:07 delete

Dziękuję :) Bardzo się cieszę

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 11:43 delete

Dziękuję :) Właśnie szukałam czegoś, co dałoby mi szansę się rozwinąć i pomyślałam, że kanał na YouTube to wielki krok do przodu. A muzyczka będzie taka sama w każdym moim filmiku, ale już zaczynam żałować tej decyzji, bo początkowo mi się podobała, a teraz zaczyna mnie drażnić ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 11:44 delete

dziękuję, ale jeszcze długa droga ćwiczeń mnie czeka :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 11:44 delete

Fajnie, że Ci się podoba :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
27 czerwca 2014 00:24 delete

super zdobienie, fajna sprawa z filmikami! ;) podoba mi się

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com