Dzień Dziecka c.d. czyli Atomówki na paznokciach

poniedziałek, czerwca 02, 2014 14 Comments A+ a-


Przedłużam Dzień Dziecka o jeszcze jeden dzień :). Wczoraj Ciasteczkowy Potwór, a dzisiaj mam dla Was ręcznie malowane Atomówki.









Co użyłam?

* odżywka do paznokci
* dwie warstwy fioletowego lakieru Claire's z kolekcji pastele
* farbki akrylowe
* top coat








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
2 czerwca 2014 19:15 delete

o mamo, jakie świetne atomówy ^^
widzę że konkretnie szalejesz ze zdobieniami na długiej płytce, oby nic się nie łamało bo chcę więcej <3

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
2 czerwca 2014 19:40 delete

ale fajne atomówki :D

boskie!:)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
2 czerwca 2014 21:02 delete

Super! Wygląda świetnie :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
2 czerwca 2014 22:59 delete

hehehe super! ;D świetne są

Reply
avatar
3 czerwca 2014 15:44 delete

Ale geniusz! Ja kurcze przez tą pracę się zatrzymałam w miejscu ;( Czas się zmotywować i wrócić do malowania takich piękności! :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
3 czerwca 2014 16:27 delete

Boskie! Przypomniałaś mi czasy dzieciństwa... Nawet mam bluzę z atomówką! :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
4 czerwca 2014 21:23 delete

czadowe! niesamowicie malujesz :D

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
18 czerwca 2014 21:14 delete

ale świetnie wyszły :D jak żywe !

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com