Idealny duet do french manicure

środa, czerwca 25, 2014 12 Comments A+ a-


Na french manicure trwa nieśmiertelna moda. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zgrany duet do wykonania tradycyjnego french'a, łączącego biel i jasny krem.





Co użyłam?
* odżywka
* biel: Sally Hansen Xtreme Wear White on 300
* Essie Balet Slippers 6







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Lucy nails
AUTHOR
25 czerwca 2014 20:50 delete

Podoba mi się french na paznokciach, ale sama rzadko robię ;)

Reply
avatar
25 czerwca 2014 21:15 delete

ślicznie, podziwiam tak piękne wykonanie na stopach ^^

Reply
avatar
Kabodreams
AUTHOR
25 czerwca 2014 22:47 delete

Uwielbiam frencha na stopach, ale zwyczajnie nie mam do niego cierpliwości i nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam go na paznokciach...

Reply
avatar
luckywoman
AUTHOR
26 czerwca 2014 00:45 delete

Pięknie wyglądają Twoje stopy, a paznokcie to już w ogóle bomba :)

Reply
avatar
26 czerwca 2014 10:09 delete

Ale ja dawno nie robiłam frencha! :)

Reply
avatar
Jagodowa^^
AUTHOR
26 czerwca 2014 12:05 delete

U stóp paznokcie zazwyczaj maluję jednym kolorem po całości i tak noszę, długo był to jedynie czarny, jednak ostatnio zakupiłam piękną szarość, która wyglądała dobrze, a wcześniej nosiłam ciemną zieleń, dziś mam niebieski (szaleństwo) ;-D Jakoś nigdy nie myślałam nad zrobieniem french manicure na paznokciach u stóp ;-)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
26 czerwca 2014 12:14 delete

nie miałam nigdy frencha na stopach, a tak ładnie wygląda!

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 12:15 delete

A u mnie na stopach to głównie french :D Jeszcze co najwyżej czerń :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
26 czerwca 2014 12:17 delete

U rąk nie maluję frencha, bo uważam, że moim paznokciom nie pasuje, więc nadrabiam na stopach :)

Reply
avatar
Pamela Basara
AUTHOR
26 czerwca 2014 18:15 delete

Wygląda bardzo ładnie ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
26 czerwca 2014 20:17 delete

ale ci ładnie wyszło :D mi to zawsze french u stóp nie wychodzi :(

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
26 czerwca 2014 23:42 delete

ladnie wykonane ;) takie schludne

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com