Kremy do rąk od firmy Cztery Pory Roku

poniedziałek, czerwca 09, 2014 8 Comments A+ a-


Pielęgnacja dłoni poprzez ich ciągłe nawilżenie powinna być nawykiem każdej osoby. Ja kremuję swoje dłonie regularnie, chociaż nie mogę uznać ich za doskonale nawilżone. Przez ponad miesiąc testowałam trzy kremy firmy Cztery Pory Roku. Chociaż jeszcze nie zużyłam ich do dna, chciałabym coś Wam o nich napisać.

Cztery Pory Roku mają bardzo bogatą ofertę kremów do rąk, ja natomiast używałam właśnie te:






zielony: nawilżający dla skóry suchej
różowy: wygładzający dla skóry szorstkiej
czerwony: regenerujący dla skóry suchej

Każdy krem umieszczony jest w tubce o pojemności aż 130 ml. Opakowanie jest szczelne, nie zacina się, jest wygodne dla dłoni, nie ulega deformacji.




Zielona tubka zawiera glicerynowy, nawilżający krem do dłoni i paznokci przeznaczony szczególnie dla osób z tendencją do posiadania przesuszonej skóry. W tym kremie dodatkowo naturalne składniki aktywne zostały wzbogacone o aloes i zieloną herbatę. Zapach kremu jest jak bardzo delikatny, tak samo, jak konsystencja, która dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Czy krem nawilża dłonie? Zdecydowanie tak.





Różowa tubka zawiera glicerynowy, wygładzający krem do dłoni i paznokci przeznaczony szczególnie dla osób z tendencją do posiadania szorstkiej skóry. W tym kremie dodatkowo naturalne składniki aktywne zostały wzbogacone o ekstrakt z poziomki i D-Panthenol. Z trzech testowanych przeze mnie kremów ten ma jak dla mnie najładniejszy zapach - poziomkowy, słodki, owocowy, ale nieprzytłaczający. W tym kremie konsystencja jest także bardzo dobra, świetnie się rozprowadza i szybko wchłania.
Czy krem wygładza dłonie? Zdecydowanie tak.






Czerwona tubka zawiera glicerynowy, regenerujący krem do rąk i paznokci przeznaczony szczególnie dla osób z tendencją do posiadania suchej skóry. W tym kremie dodatkowo naturalne składniki aktywne zostały wzbogacone o kompleks witamin A,E i F oraz ekstrakt z kwiatu Neroli. Z całej trójki jest to zdecydowanie mój ulubieniec pod względem działania. Jeżeli chodzi o zapach, to jest on delikatny, ale najmniej mi się podoba. W tym kremie konsystencja jest także bardzo dobra, świetnie się rozprowadza i szybko wchłania.
Czy krem regeneruje dłonie? Zdecydowanie tak.Uważam, że jest to mieszanka kremu nawilżającego i wygładzającego. Testowałam go na dłoni bardzo suchej i muszę przyznać, że regeneracja widoczna była od razu po wchłonięciu kremu.





Podsumowując: świetne kremy, które działają tak, jak obiecuje producent. Moim ulubieńcem okazał się regenerujący w czerwonej tubce, ale warto spróbować również tych dwóch pozostałych.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
9 czerwca 2014 17:06 delete

Może na ten czerwony się skuszę;)

Reply
avatar
9 czerwca 2014 17:35 delete

Poziomeczka mnie kusi :) mam duzo w domu kremów, bo dąze do ideału, znalazłam pod wzgledem wysychania, ale pachnie pietruszką :) co nieraz nie jest mi w kolorki :P
Te sa ciekawe. Lubie CPR :)

Reply
avatar
9 czerwca 2014 17:49 delete

a ja uwielbiam wersję cytrynową :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
9 czerwca 2014 19:18 delete

Ja szczerze nie przepadam za tymi kremami, jak dla mnie są zbyt lekkie, wolę używać rzadziej, ale czegoś bardziej treściwego i bogatego, niż co pół godziny kremować ręce lekkim kremem i wciąż mieć uczucie, że są suche.

Reply
avatar
9 czerwca 2014 21:32 delete

Znam je, czasami używam i sobie chwalę :)

Reply
avatar
Pea
AUTHOR
10 czerwca 2014 07:42 delete

Właśnie zamierzam je sobie kupić

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
10 czerwca 2014 10:41 delete

używałam kiedyś tych kremów, ale raczej nie byłam zadowolona, miały wodnistą formułę i średnio sobie radziły z nawilżeniem nawet latem, nie mówiąc już o zimie... ale z tego co widzę, zmienili nie tylko opakowania, ale też skład, bo już kolejny raz czytam pozytywne opinie :)

Reply
avatar
Leśna Blog
AUTHOR
6 listopada 2015 21:19 delete

Ostatnio zakupiła 4 pory roku o zapachu poziomki. Jest wspaniały. Opisałam go na moim blogu: lesnaaa.blogspot.com
Zapraszam :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com