Naklejki wodne - Chaplin Series od Donegal :)

wtorek, czerwca 17, 2014 12 Comments A+ a-


Mam świetną wiadomość dla fanek naklejek wodnych: firma Donegal wzbogaciła swój asortyment aż o 5 różnorodnych "naklejkowych" zestawów. Jest w czym wybierać, a wzory są naprawdę zaskakujące i to pozytywnie :). Oryginalność to moja pierwsza myśl, gdy je zobaczyłam. Nie ma nudy, przewidywalności i banalności - myślę, że każda z Was znajdzie zestaw, który przypadnie jej do gustu.




Zazwyczaj, gdy wpada w moje ręce jakaś nowość nieważne czy lakier czy może jakaś ozdoba do paznokci, musi minąć kilka dni zanim po nią sięgnę i wypróbuję. W przypadku tych naklejek było zupełnie inaczej. Otworzyłam przesyłkę i z niecierpliwością oczekiwałam na chwilę wolnego czasu, by zrobić sobie krótkie paznokciowe spa. Dlatego tym razem nie powiem Wam ile czasu naklejki wytrzymały na moich paznokciach, bo nakładałam je dzisiaj rano (chwila obecna: stan idealny).

Moją uwagę przykuły wąsate naklejki należące do serii Chaplin. Moda na dodatki w kształcie wąsów już pewnie przechodzi stan stabilizacji a nie modowego szaleństwa, ale ja oczywiście muszę być do tyłu z wszelkimi nowościami i akcent wąsów w swoich zdobieniach umieściłam dopiero dzisiaj :).

Jak wygląda karton naklejek, z którego pochodzi mój wzór?


numer zestawu: 3699
znajdziecie go tutaj


Kupując zestaw naklejek za 4,29 zł otrzymujecie podłużny kartonik wypełniony 4 seriami naklejek mających różny charakter. Jak widzicie w tym zestawie oprócz wąsatych naklejek, możemy znaleźć czaszki, gwiazdki i nuty. Łącznie zestaw zawiera 40 sztuk naklejek. Jeżeli podłużny kształt opakowania nam przeszkadza, możemy obciąć zestawy nożyczkami i złożyć je w jedną gromadę malutkich prostokątnych kartonów.


Nakładanie naklejek jest bardzo proste. Myślę, że nie będziecie miały z nimi żadnego problemu. Jeżeli taki się pojawi to oczywiście napiszcie, a postaram się jakoś pomóc :).

Instrukcja:
  • Nałóż lakier bazowy i poczekaj, aż wyschnie.
  • Wytnij wybrany wzór.
  • Wzór namaczaj w letniej wodzie przez ok. 10 sekund.
  • Nałóż ozdobę na paznokieć i delikatnie dociskaj przez ok. 5 sekund.
  • Zdejmij papier zabezpieczający.
  • Dokładnie osusz (uważaj, aby nie przesunąć ozdoby). Zabezpiecz wzór warstwą lakieru bezbarwnego.

U mnie wyglądało to tak:



Nie musicie za bardzo się starać wycinając wzory, one i tak bardzo szybko odchodzą od kartonu. Nie sklejają się, nie pękają, granica między naklejką a lakierem jest praktycznie niewidoczna.





Pozostałe zestawy:


numer zestawu: 3668



numer zestawu 3671



numer zestawu 3670



numer zestawu 3667



* naklejki otrzymałam do testów od firmy Donegal

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Tamit24
AUTHOR
18 czerwca 2014 07:21 delete

te naklejki są prze-prze-.świetne!

Reply
avatar
18 czerwca 2014 09:25 delete

fantastyczne naklejki :)

Reply
avatar
18 czerwca 2014 10:54 delete

Oooo rewelacja! Uwielbiam ostatnio czarne i białe pazurki :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
18 czerwca 2014 13:50 delete

Mam te same naklejki ;) na razie kleiłam czaszki, ale pierwszą sobie zepsułam, bo od razu odkleiła się wodzie i zwinęła, potem pomagałam sobie pęsetą

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
18 czerwca 2014 14:06 delete

Czaszki też wyglądają interesująco, ale zachowam je sobie na Halloween :) U mnie naklejki też odkleiły się w wodzie (za długo je tam trzymałam, bo robiłam zdjęcia ;)), ale żadna się nie zwinęła i poradziłam sobie palcem z jej wydobyciem i ułożeniem na paznokciu:).

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
18 czerwca 2014 14:09 delete

bardzo ładne mani! ja uwielbiam naklejki wodne :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
18 czerwca 2014 14:56 delete

fajne są, zakupię chyba ten arkusz z pacyfkami ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
19 czerwca 2014 21:18 delete

świetnie to wymyśliłaś! :D

Reply
avatar
20 czerwca 2014 22:29 delete

Fajna sprawa, ale ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy i pewnie skończyłoby się na zdenerwowaniu i rzuceniu tego w kąt ;)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
25 czerwca 2014 00:44 delete

dzisiaj robiłam gwiazdki,niestety większość mi się pozwijała właśnie, chyba są najtrudniejsze do nałożenia, końcówki zaraz się podwijają, chyba muszę jakąś inną metodę wypróbować przy następnych

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com