OPI Red My Fortune Cookie

niedziela, czerwca 29, 2014 9 Comments A+ a-


OPI Red My Fortune Cookie to klasyczna, kremowa czerwień bez dodatku shimmera. Na zdjęciach odcień wpada delikatnie w pomarańcz, ale na żywo wygląda bardziej na dojrzałego pomidora. Jest dobrze kryjący - efekt, który widzicie został osiągnięty po nałożeniu dwóch cienkich warstw.





Red My Fortune Cookie pięknie się błyszczy, ale ja dodatkowo pokryłam go cienką warstwą top coat'u. Mam mini wersję butelki, więc mogę powiedzieć, że pędzelek jest cienki i długi, idealny dla kobiet posiadających wąską płytkę. Lakier dobrze się rozprowadza, nie smuży, równomiernie porywa kolorem paznokieć. Jedyny minus to lekkie farbowanie skórek przy malowaniu.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
Redhead Nails
AUTHOR
29 czerwca 2014 20:04 delete

ale soczysty! piękny

Reply
avatar
Edyta
AUTHOR
29 czerwca 2014 20:14 delete

świetny, uwielbiam czerwienie :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
29 czerwca 2014 21:00 delete

och jaki piękny :D

Reply
avatar
29 czerwca 2014 22:19 delete

uwielbiam takie krwiste czerwienie :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
29 czerwca 2014 23:17 delete

Mój ulubiony kolorek na paznokciach! Kocham czerwień <3

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
30 czerwca 2014 15:36 delete

bardzo ładna i elegancka :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
30 czerwca 2014 17:52 delete

ależ elegancki i klasyczny kolor! ;]

Reply
avatar
3 lipca 2014 19:09 delete

Pięknie się u Ciebie prezentuje :)

Reply
avatar
13 lipca 2014 13:59 delete

Śliczny kolor. Uwielbiam czerwienie:) Jeśli jesteś ciekawa moich pazurków zapraszam www.nailsmypassion.blogspot.pl

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com