Shellac Cake Pop - manicure hybrydowy

niedziela, czerwca 22, 2014 14 Comments A+ a-


Wczoraj napisałam Wam w pigułce, co wiem na temat manicure hybrydowego. Suchą treść wzbogaciłam o zdjęcie, na którym widniał piękny, pudrowy odcień różu.





CND Shellac
Cake Pop
7,3 ml








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
22 czerwca 2014 15:00 delete

Kolor jest przecudny, pasuje do wszystkiego :) pracowałam na nim w szkole :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
22 czerwca 2014 15:02 delete

Bardzo ładny i delikatny kolorek ;)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
22 czerwca 2014 16:21 delete

genialny kolorek :) chociaż chyba widać troszkę prześwity :/

Reply
avatar
23 czerwca 2014 10:08 delete

Kolorek rewelacja ;) Sama właśnie chcę kupić z tej firmy hybrydy :)

Reply
avatar
23 czerwca 2014 13:13 delete

podoba mi się choć tak jasne kolory są często problematyczne

Reply
avatar
Marti:*
AUTHOR
23 czerwca 2014 14:19 delete

Jejku kolorek cudowny! Taki kobiecy i delikatny! <3 Pozdrawiam ;-*

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:06 delete

Prześwity strasznie się rzucają w oczy na zdjęciach, ale na żywo były one niezauważalne :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:07 delete

A masz jakiś upatrzony kolor? Cake Pop był moim marzeniem i się nie zawiodłam :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:09 delete

Oj tak. Trzy warstwy zwykłego lakieru są jeszcze do zniesienia, ale hybrydy nakładanej w trzech warstwach jakoś sobie nie wyobrażam (wyjątek jedynie french). :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:11 delete

Jest bardzo subtelny i pasuje do wszystkiego. Również pozdrawiam :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
23 czerwca 2014 22:11 delete

Zgadzam się, pasuje do wszystkiego :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com