Wiosenna cytryna, czyli Beauty Shine Sunrise Donegal

niedziela, czerwca 08, 2014 12 Comments A+ a-


Widziałyście wiosenną edycję lakierów Beauty Shine Donegal Get the shine? Ja jestem zachwycona nowymi, pastelowymi odcieniami :).

Już jakiś czas temu pokazywałam Wam zdobienie z naklejkami wodnymi przedstawiającymi pióra (klik). Jako lakier podkładowy użyłam wtedy pastelowego, słonecznego odcienia o nazwie SUNRISE nr 7175. Dzisiaj pokażę Wam jak lakier ten prezentuje się solo na paznokciach.





nazwa
Beauty Shine Donegal SUNRISE 7175
kolekcja
Get the shine!
wykończenie
kremowe
pędzelek
malutki, tradycyjny dla lakierów Beauty Shine, malowanie nim nie sprawiło mi żadnej trudności.
cechy lakieru
Kolor świeży, cytrynowy, pastelowy, słoneczny - takimi słowami mogę go opisać :). Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, stąd konieczne jest nałożenie 3 warstw, aby osiągnąć równomierne pokrycie płytki. Przy pierwszej warstwie lakier smużył, ale kolejne wyeliminowały ten efekt.
trwałość
4 dni (testowany z odżywką i top coat)
cena i pojemność
  6,99zł / 6 ml
dostępność




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
8 czerwca 2014 23:43 delete

uwielbiam takie pastelowe żółcie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
9 czerwca 2014 07:18 delete

Śliczny Cytrusek :)

Reply
avatar
9 czerwca 2014 09:07 delete

Piękny żółty kolorek :)

Reply
avatar
Treepsy
AUTHOR
9 czerwca 2014 09:27 delete

Bardzo ładnie wygląda, idelanie pomalowane paznokcie ;)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
9 czerwca 2014 11:01 delete

bardzo ładny kolorek;)

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
9 czerwca 2014 12:23 delete

Zawsze mi brakowało takiego odcienia :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
9 czerwca 2014 15:05 delete

jest ładny, mimo swojej "zwykłości"

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
9 czerwca 2014 15:14 delete

3 warstwy w sumie to nie jest aż tak dużo :D a kolorek jest idealny ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
10 czerwca 2014 10:34 delete

fajny mleczny żółty :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com