Kwieciste ombre

wtorek, lipca 15, 2014 12 Comments A+ a-





Mam dla Was fiołkowe ombre, bo właśnie z fiołkami kojarzy mi się cała użyta kolorystyka. Chciałam, żeby zdobienie było subtelne i delikatne, stąd kwiecisty akcent pojawił się tylko na trzech paznokciach.





Późnym wieczorem wrzucę filmik pokazowy na YouTube, żebyście mogły krok po kroku obejrzeć sposób wykonania.

A teraz napiszę Wam tylko użyte produkty:
* odżywka
* farbki akrylowe: biała (Amsterdam 105 Titanium White), fioletowa (Polycolor 443 Violet), zielona (Polycolor 358 Sap Green)
* top coat











Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Arnell
AUTHOR
15 lipca 2014 19:53 delete

Piekne pazurki :) Fajnie, że wróciłaś :D

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
15 lipca 2014 19:55 delete

świetne przejście kolorów, to połączenie także kojarzy mi się z fiołkami ;)

Reply
avatar
Marlena P
AUTHOR
15 lipca 2014 20:35 delete

super to wyszło, bardzo mi sie podoba :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
15 lipca 2014 21:05 delete

Bardzo ładne połączenie kolorków ;)

Reply
avatar
Edyta
AUTHOR
15 lipca 2014 21:43 delete

piękne, śliczne kolory gradientu :)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
15 lipca 2014 21:50 delete

Świetne kwiatki! :) A ombre bardzo ładnie Ci wyszło :)

Reply
avatar
15 lipca 2014 22:12 delete

fantastyczne :) śliczny akcent

Reply
avatar
15 lipca 2014 23:05 delete

cudowny gradient i śliczne kwiaty :)

Reply
avatar
16 lipca 2014 10:18 delete

Piękne są te pazurki! Fajne kolorki dobrałaś ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
16 lipca 2014 21:21 delete

śliczny delikatny gradient :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
31 lipca 2014 07:39 delete

Jest cudownie, uwielbiam ombre zwłaszcza z kwiatami ;-) wspaniale! :-D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com