Matte 28 Golden Rose

czwartek, lipca 17, 2014 13 Comments A+ a-





Nic tak nie przyciąga wzroku jak różowe, neonowe paznokcie. Golden Rose 28 Matte to typowy barbie róż, który rozweseli każdą stylizację.






Marka: Golden Rose
Seria: Matte
Numer: 28
Cena: 7,90 zł / 11,5 ml
Gdzie go można zakupić? Tutaj






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
17 lipca 2014 20:11 delete

kolor nie mój, ale to satynowe wykończenie mnie kupiło :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
17 lipca 2014 20:21 delete

Mam ten róż, właśnie niedawno o nim pisałam na blogu, ja go bardzo polubiłam, podoba mi się kolor i wykończenie ;)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
17 lipca 2014 21:36 delete

podoba mi się w 100%

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
17 lipca 2014 23:26 delete

uwielbiam kształt Twoich paznokci, jest piękny :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
17 lipca 2014 23:45 delete

Dla mnie jest to lakier idealny :)

Reply
avatar
18 lipca 2014 08:42 delete

Bardzo fajny! Matowe wykończenie uwielbiam, przy czy miałam tylko 1 matowy lakier Golden Rose, a teraz wolę top matujący ;)

Reply
avatar
18 lipca 2014 10:57 delete

Bardzo ładny ;) Ja osobiście jednak matowe wykończenia wolę nosić jesienią/zimą ;)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
18 lipca 2014 12:09 delete

piękny kolor ;) jestem zakochana w matach

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
18 lipca 2014 13:56 delete

ładny! super są te maty :)

Reply
avatar
SheLazy
AUTHOR
22 lipca 2014 21:27 delete

sliczny, podoba mi sie

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com