Matte 29 Golden Rose

poniedziałek, lipca 21, 2014 11 Comments A+ a-




Mam dla Was do pokazania kolejnego matowego Golden Rose'a :). Tym razem piękny błękit, który gości również na moich stopach (a naprawdę rzadko zdarza się, abym u stóp nosiła coś innego niż french, czy czerń). Bardzo, bardzo polubiłam się z tym odcieniem :)





Marka: Golden Rose
Seria: Matte
Numer: 29
Cena: 7,90 zł / 11,5 ml
Gdzie go można zakupić? Tutaj



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
ania!
AUTHOR
21 lipca 2014 21:46 delete

mnie też urzekł :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
21 lipca 2014 22:08 delete

niebieski też jest piękny ;) chyba muszę się wybrać ponownie do sklepu

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
21 lipca 2014 22:30 delete

Świetny kolor :)

Reply
avatar
Maliniarka
AUTHOR
21 lipca 2014 23:45 delete

bardzo ładnie :)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
22 lipca 2014 09:58 delete

boski! chciałabym go mieć :)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
22 lipca 2014 10:14 delete

cudny! ma w sobie to coś :)

Reply
avatar
22 lipca 2014 10:42 delete

ładnie wygląda na paznokciach, szczególnie z daleka, podoba mi się ten kolor

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
22 lipca 2014 18:10 delete

Niebiański lakier :)

Reply
avatar
SheLazy
AUTHOR
22 lipca 2014 18:35 delete

odcien przepiekny, zreszta jak i wykonczenie, bardzo pasuje ;)

Reply
avatar
23 lipca 2014 22:36 delete

Naprawdę jest piękny!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com