Matte 30 Golden Rose

środa, lipca 16, 2014 7 Comments A+ a-





Zauważyłam, że ostatnio na blogsferze pełno jest matowych Golden Rose :). Czy Wy na jakiś się skusiłyście?

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier o numerze 30. Jest to fiolet, którego odcień oczywiście został przekłamany na zdjęciach. Opinię o nim przedstawię podczas zbiorczej recenzji, a dzisiaj zapraszam Was tylko do oglądania zdjęć :)






Marka: Golden Rose
Seria: Matte
Numer: 30
Cena: 7,90 zł / 11,5 ml
Gdzie go można zakupić? Tutaj






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
Natalia
AUTHOR
16 lipca 2014 20:24 delete

Ja jakoś za matami nie przepadam :)
Ale kolorek sam w sobie bardzo ładnie wygląda. Ciekawe jak wyglądałby w wersji błyszczącej :))

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
16 lipca 2014 20:35 delete

Ja jeszcze nie skusiłam się na matowy lakier ale mam Top matujący i gdybym miała wizję matu to zawsze jest alternatywa :)

Reply
avatar
17 lipca 2014 08:51 delete

zamiast matowych lakierow mam matowy top ale te maty od GR mnie strasznie kusza, sliczny ten kolor :)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
17 lipca 2014 12:39 delete

piękny ten kolorek :D i w dodatku mat ! super

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
17 lipca 2014 14:35 delete

fajne są te lakiery :) ja właśnie zmyłam z paznokci różowy neonek nr 21 :)

Reply
avatar
Adrianna ▲
AUTHOR
17 lipca 2014 19:21 delete

Lakier ma swój urok, ja jednak zakupiłam matowy top coat i tak tworzę swoje maty :)

Reply
avatar
17 lipca 2014 19:58 delete

Uwielbiam mat, ale ten kolor jakoś nie specjalnie mi leży :<

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com