Wracam

wtorek, lipca 15, 2014 2 Comments A+ a-



Wracam! Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że nową notkę mogę zacząć od tego słowa. Ostatnio miałam ciężkie dni. Pojawiły się chwile zwątpienia, niechęć do czegokolwiek, myśl o zamknięciu się w samotności i obrażeniu na cały świat. Niestety życie człowieka to ciągła sinusoida, raz u szczytu szczęścia i euforii, a raz na dnie rozpaczy i załamania. Nie chciałam nigdy, by mój blog stał się pamiętnikiem, w którym wylewam swoje gorzkie żale, dlatego mimo, że miałam ochotę porzucić blogowanie, postanowiłam zawalczyć...tylko szkoda, że z tak trudnym przeciwnikiem...samą sobą. Czy jedna sytuacja może zmienić całkowicie człowieka? Zawsze w to nie wierzyłam, teraz zaczęłam wątpić, alee..MUSZĘ odnaleźć się w nowej sytuacji i jeszcze raz NAUCZYĆ SIĘ być szczęśliwą. Czy mi się uda? Jestem pewna, że tak. Notka ta jest najlepszym tego przykładem, walczę i się nie poddam! :)


Dzisiaj pojawi się paznokciowy post :)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

2 comments

Write comments
Marlena P
AUTHOR
15 lipca 2014 20:16 delete

straszne są takie chwile zwątpienia, coś wiem o tym... ale super, że wracasz, dasz rade! :) czekamy na nowy post :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
30 lipca 2014 16:13 delete

mimo wszystko czekam na nowy post :) trzymaj się !!!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com