Recenzja 4 matów Golden Rose

wtorek, sierpnia 12, 2014 19 Comments A+ a-


 Cześć dziewczyny!

Stres nie wpływa dobrze na paznokcie i doskonale przekonałam się o tym w ostatnim czasie. Ich stan dramatycznie uległ zmianie: zaczęły się rozdwajać, łamać, pojawiły się nierówności i białe plamki. Na szczęście humor powrócił i to ze zdwojoną siłą, mam wiele energii, siły do działania i jestem wielką optymistką :). Teraz moje paznokcie przechodzą kurację odżywczą. Chciałabym, żeby proces regeneracji przechodził tak szybko, jak proces destrukcji, ale niestety tak to nie działa ;). Kiedy moje paznokcie przechodziły pierwszą fazę regeneracji wzięłam się za testowanie matowych Golden Rose, które ostatnio mogłyście zobaczyć na blogu. Może nie był to najlepszy pomysł, bo matowe wykończenie pięknie podkreśliło nierówności moich płytek, ale za to wakacyjne kolory na paznokciach dobrze wpłynęły na moje samopoczucie :). Dzisiaj WRESZCIE chcę Wam przedstawić zbiorczą recenzję tych lakierów, bo naprawdę warto się nimi zainteresować.




Recenzję zaczęłam od fioletu (nie sugerujcie się kolorem na zdjęciu) numer 30. Jeżeli chcecie powrócić do tej notki, to zapraszam tutaj. Lakier do pełnego krycia potrzebował dwóch warstw, chociaż na upartego można nałożyć jedną grubszą.



Potem sięgnęłam po typowy barbie róż, czyli numer 28. Do notki odsyłam Was tutaj.



Czas na mojego ulubieńca, czyli piękny niebieski odcień nr 30 Uwielbiam go! Kryje po jednej warstwie, ale warto nałożyć drugą. Do notki odsyłam Was  tutaj



 A na deser modny od kilku sezonów odcień mięty :). Jest to numer 31, a znajdziecie go w ostatniej notce, czyli tutaj.


Zbiorcze podsumowanie:



nazwa
Golden Rose
kolekcja
Matte
wykończenie
matowe
pędzelek
długa rączka, długi pędzel z kategorii cienkich, malowanie nim nie sprawiło mi żadnej trudności.
cechy lakieru
Testowałam cztery fantastyczne letnie odcienie, które idealnie pasują zarówno do zwiewnych sukienek, jak i tradycyjnych jeansów. Każdy lakier dobrze krył już po pierwszej warstwie, ale dodawałam drugą, aby zakryć wszelkie niedoskonałości. Matowe wykończenie ma to do siebie, że idealnie podkreśla wszelkie nierówności płytki, dlatego serię Matte polecam właścicielkom paznokci, które nie potrzebują żadnej odżywczej kuracji. Lakiery schną ekspresowo, dlatego pędzlem należy manewrować szybko, zwinnie i bez dłuższego zastanawiania się. Lakiery nie farbują, nie brudzą skórek, twarda powłoka sprawia, że rano budzimy się bez wzorku pościelowego na paznokciach :).
trwałość
Trwałością lakierów tej serii jestem bardzo miło zaskoczona. Wykończenie lakierów jest matowe, stąd nie było mowy o dodatkowej warstwie zabezpieczającej w postaci top coat'u. W wersji "surowej" z odżywką każdy lakier przetrwał średnio 4-5 dni na paznokciach bez odprysku.
cena i pojemność
7,90 zł / 11,5 ml
dostępność


YOUTUBE


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
Gliceryna
AUTHOR
12 sierpnia 2014 21:26 delete

Aż wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze do czynienia z matami. Obawiam się, że nie przetrwają dnia na moich lichych pazurach, ale strasznie kusi mnie ten niebieski, piękny :D

Reply
avatar
12 sierpnia 2014 21:47 delete

Kolor ostatni i ten róż bardzo fajnie wyglądają ;) Nawet może razem by fajnie wyglądały :)

Reply
avatar
viola siwiec
AUTHOR
12 sierpnia 2014 21:56 delete

piękne maty :D czekam na wypłatę i napewno sobie takie fundnę ;D

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
12 sierpnia 2014 22:03 delete

mam tylko różowy , ale podobają mi się wszystkie ;) poluje na miętę ;)

Reply
avatar
12 sierpnia 2014 22:20 delete

wszystkie sa sliczne, szkoda, ze nie mam tej serii ;)

Reply
avatar
Justine145
AUTHOR
12 sierpnia 2014 23:27 delete

przepiękne kolory :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
13 sierpnia 2014 00:07 delete

Super są. ;) Mam jasny róż, chyba nr 27. Nie jesy zbyt trwały, ale fajnie wygląda. :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
13 sierpnia 2014 07:33 delete

Uwielbiam te maty są prześliczne ;-)

Reply
avatar
13 sierpnia 2014 08:25 delete

Wow, ta ostatnia mieta faktycznie niesamowita

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
13 sierpnia 2014 08:48 delete

lubie maty ale od nich wole żywe kolory na paznokciach :)

Reply
avatar
13 sierpnia 2014 08:49 delete

wszystkie piekne chociaz najbardziej sklaniam sie ku miecie :)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
13 sierpnia 2014 08:54 delete

Są przepiekne ! :))

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
13 sierpnia 2014 12:04 delete

mam niebieski, bardzo mi się podobają te lakiery

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
13 sierpnia 2014 12:50 delete

Wszystkie mi się podobają, ale chyba najbardziej ten jaśniejszy niebieski :)

Reply
avatar
13 sierpnia 2014 12:56 delete

są piękne, wszystkie wyglądają cudownie na paznokciach

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
13 sierpnia 2014 15:28 delete

miętka najlepsza! ja też lubię lakiery z tej serii, szybko wysychają, ale wykończenie mają wg mnie raczej satynowe niż matowe

Reply
avatar
Weronika Toś
AUTHOR
20 sierpnia 2014 10:43 delete

Z tego wszystkiego najlepsze jest ich szybkie wysychanie, po prostu mega!

Reply
avatar
Weronika Toś
AUTHOR
20 sierpnia 2014 10:44 delete

Najlepsze jest w nich szybkie wysychanie, co dla mnie jest podstawą. Choć ostatnio zakupiłam lakier z Golden Rose z wykończeniem posypki cukrowej, równie dobry! Polecam!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com