Sephora 53 Dirty Groove

czwartek, sierpnia 21, 2014 10 Comments A+ a-



Sephora 53 Dirty Groove - zupełnie nie wiem, co mam wam o nim powiedzieć. Kolor obłędny! Krycie po dwóch warstwach, świetny pędzel, zero farbowania. Myślę, że zdjęcia przekażą wszystko.





YOUTUBE

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
Katrina
AUTHOR
21 sierpnia 2014 15:15 delete

Bardzo ciekawy odcień granatu :) Podobają mi się tez nowe buteleczki sephory, może czas się skusić na jakiś egzemplarz ;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
21 sierpnia 2014 19:17 delete

Ciekawy lakier, ma coś w sobie :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
21 sierpnia 2014 20:04 delete

taki techno-granat, bardzo fajny :)

Reply
avatar
21 sierpnia 2014 21:38 delete

mi się nie podoba, ale to kwestia wykończenia w moim przypadku ;)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
21 sierpnia 2014 22:14 delete

piękny jest ;) i ten połysk ;)

Reply
avatar
SheLazy
AUTHOR
23 sierpnia 2014 21:30 delete

przepiekny, miałam coś podobnego z kobo... ale mi zgestnial niestety

Reply
avatar
Primes
AUTHOR
7 września 2014 17:36 delete

przepiękny kolor:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com