Chanel 513 Black Pearl

czwartek, września 18, 2014 5 Comments A+ a-





Zapraszam do obejrzenia lakieru Chanel Le Vernis nr 513 Black Pearl. Oświetlenie, które użyłam do zrobienia zdjęć spowodowało, że lakier wydaje się bardziej zielony, niż jest w rzeczywistości.








Myślę, że polubiliśmy się ze sobą, chociaż spodziewałam się lepszej jakości. Po trzech dniach zaczął mi odpryskiwać. Pozostałe cechy bez zarzutów. Pędzelek cienki i długi, bardzo wygodnie się nim malowało. Czas wysychania ekspresowy. Konsystencja idealna, nic się nie rozlewa i nie farbuje. Pięknie błyszczy, a zielony shimmer dodaje mu niesamowitego uroku.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
alina zierold
AUTHOR
19 września 2014 14:34 delete

3 dni? :) słabo :P ale kolorek fajny ;)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
19 września 2014 14:44 delete

Nawet ładny kolorek :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
19 września 2014 22:11 delete

Jaki ciekawy kolorek ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com