Chanel 513 Black Pearli ćwieki Born Pretty Store

piątek, września 19, 2014 4 Comments A+ a-




W ostatniej notce możecie zobaczyć jak wygląda Chanel 513 Black Pearl w wersji solo. Zdecydowałam, że nie będę go zasypywać różnymi wymyślnymi wzorkami, czy ozdobami, tylko dodatkowo podkreślę jego zielonkawy połysk dodając ćwieki.




W sklepie Born Pretty Store w kategorii nail art możecie znaleźć wiele karuzeli z ozdobami. Do ćwieków podchodziłam z lekkim dystansem, który był spowodowany obawą przed zbyt szybkim odpadaniem tego typu gadżetów. Jednakże ćwiekowa karuzela tak bardzo mnie zauroczyła, że zdecydowałam się na jej przetestowanie. I jak? Nakładanie jest banalnie proste :). Ćwieki są na tyle płaskie, że bez problemu trzymają się na warstwie bezbarwnego lakieru. Nie wiem dlaczego, aż tak długo zwlekałam. Teraz to każdy lakier mam ochotę nimi przyozdobić.



Pełna nazwa ćwieków to: 2mm/3mm Mini Cute Square & Round Stud Acrylic UV Gel Nail Art Decoration 1Box
Znajdziecie je tutaj
Cena: $5,15

Przypominam o 10% zniżce po wpisaniu hasła ZBL91

http://www.bornprettystore.com/




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
20 września 2014 11:04 delete

Jakoś nie do końca podoba mi się ten kolorek;(

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
20 września 2014 13:08 delete

Fajowe ćwieki :)

Reply
avatar
SheLazy
AUTHOR
21 września 2014 20:34 delete

prostota piekna sama w sobie ;)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
9 października 2014 22:11 delete

wow, fenomenalny efekt :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com