Essie 203 Coctail Bling

czwartek, września 25, 2014 9 Comments A+ a-





Essie 203 Coctail Bling to ostatnio mój faworyt wśród lakierów. Klasyczna szarość, a jednak ma coś w sobie, co sprawiło, że przez ostatnie 1,5 tygodnia nie schodził z moich paznokci. Jestem zaskoczona jego trwałością. Trafiła mi się buteleczka, której zawartość wytrzymuje bez odprysku 6 dni. Mam szczęście, prawda?





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
25 września 2014 18:46 delete

Co prawda nigdy nie przepadałam za takimi kolorkami u mnie to ten wyjątkowo mnie kusi :-)

Reply
avatar
Karotka
AUTHOR
25 września 2014 19:26 delete

Dobrze, że go mam! Dobra szarość to jest to :)

Reply
avatar
Ania W
AUTHOR
25 września 2014 19:47 delete

Ciekawa szarość :)

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
26 września 2014 09:13 delete

Ostatnio jestem zakochana w szarości na pazurkach a ten Essik ma prześliczny odcień. Trwałość 6 dni - powiem tylko ŁAŁ

Reply
avatar
26 września 2014 16:22 delete

Przepiękny! :) Ja ostatnio męczę Smokin' Hot ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com