Jesienny mix

środa, września 24, 2014 6 Comments A+ a-




Mam dla Was jesienną propozycję ozdobienia paznokci :) W rolach głównych złoto, fiolet i beż.








Co użyłam?
złoto: lakier Tribal BPS
fiolet: Golden Rose Rich Color 31
beż: Golden Rose Rich Color 05

dodatkowo:
ćwieki (z karuzeli, którą prezentowałam tutaj)
płytka do stempli ze wzorem liści

Płytka pochodzi ze sklepu internetowego Born Pretty Store. Można ją znaleźć w kategorii nail art. Pełna nazwa: Nail Art Stamp Template Charming Arabesque Cluster Flower Vine Pattern QA83
Obecnie trwa promocja i płytkę możecie otrzymać za $2.09





http://www.bornprettystore.com/



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
Ania W
AUTHOR
24 września 2014 22:03 delete

Ciekawe zestawienie ;)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
25 września 2014 09:06 delete

cudne połączenie! :) to złotko jest genialne :P

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
25 września 2014 19:21 delete

podoba mi się ten mix :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
13 października 2014 22:18 delete

cudowne pazurki :) uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :) piasek super rozweselił resztę zdobienia!!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com