Nail Art Golden Rose

piątek, września 12, 2014 14 Comments A+ a-




Paznokcie pokryłam 2 warstwami niebieskiego matu Golden Rose (numer 29). Potem cienkim linerem namalowałam wzorek. W celu zachowania ciekawego efektu różnych struktur, nie nakładałam nabłyszczającego top coat'u.




Liner wykorzystany do tego zdobienia to brokatowy Golden Rose nr 134. Jest to seria Nail Art, której całą kolorystykę możecie zobaczyć tutaj.

"Szybkoschnący lakier przeznaczony do zdobienia paznokci. Długi, cienki, dodatkowo zwężony na końcu pędzelek umożliwia perfekcyjne wykonanie wzoru. Bogata paleta kolorystyczna zapewnia nieskończone możliwości stylizacji."

W 100% zgadzam się z opinią wyżej. Pędzelek jest bardzo cieniutki, co umożliwia precyzyjne malowanie. Lakier jest szybkoschnący i nie rozmazuje się.

5,90 zł / 7,5 ml



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
Oliwka
AUTHOR
12 września 2014 18:25 delete

Świetnie się prezentują :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
12 września 2014 19:28 delete

ten niebieski lakier jest cudowny!

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
12 września 2014 21:35 delete

ale pięknie to wygląda! nie mogę się napatrzeć =)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
12 września 2014 22:03 delete

ale ślicznie, super wygląda dodatek brokatowych wzorków na tym macie :D

Reply
avatar
12 września 2014 22:19 delete

Jak dla mnie bomba! Idealne kolorki ;)

Reply
avatar
Nennka
AUTHOR
13 września 2014 04:39 delete

Ależ to sie rewelacyjnie prezentuje!

http://nennka.blogspot.com/

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
13 września 2014 09:28 delete

przepiękny błękit! :D dawno nie korzystałam z takich lakierów z cienkimi pędzelkami :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
13 września 2014 12:20 delete

Fajny wzorek. Dzięki temu, że nie pokrywałaś go topem efekt jest o wiele ciekawszy :)

Reply
avatar
moniooolPl
AUTHOR
13 września 2014 17:23 delete

cudnie to wygląda ! :)

Reply
avatar
SheLazy
AUTHOR
14 września 2014 21:54 delete

bardzo ładne polaczenie, fajny ten liner

Reply
avatar
16 września 2014 11:05 delete

Wow świetnie i to jeszcze w moim ulubionym kolorze <3

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com