Ozdobiony Essie 203 Coctail Bling

sobota, września 27, 2014 11 Comments A+ a-




Zaszalałam z ilością ozdób, ale dobrze nosiło mi się to zdobienie przez całe 5 dni :). W rolach głównych wystąpiła klasyczna szarość z poprzedniej notki Essie 203 Coctail Bling. Część paznokcia pomalowałam srebrnym lakierem Golden Rose Rich Color nr 20. Na stary, bezbarwny lakier ponaklejałam ozdoby z karuzeli ze sklepu internetowego Born Pretty Store.





Karuzelę znajdziecie w kategorii nail art. Jej pełna nazwa to: 240Pcs/Box Hot Mixed Round Rhinestone Flat Back Acrylic UV Gel Nail Art Decoration Wheel # 14724
Zawiera sporą ilość różnych rozmiarów oryginalnych cyrkonii w kolorach rozlanej benzyny. Karuzela kosztuje obecnie $4.10.





http://www.bornprettystore.com/


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Marlena P
AUTHOR
27 września 2014 15:49 delete

ładny kolor lakieru, ślicznie to dobrałaś :)

Reply
avatar
27 września 2014 18:07 delete

świetnie ozdobiłaś tego Essiaka :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
27 września 2014 23:47 delete

Kolor nie mój, ale zdobienie bardzo ładne ;)

Reply
avatar
Nennka
AUTHOR
28 września 2014 05:54 delete

Idealne zdobienie na jesień : ) Ślicznie błyszczą te ozdóbki : )

http://nennka.blogspot.com/

Reply
avatar
moniooolPl
AUTHOR
28 września 2014 13:12 delete

przepiękny lakier ;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
28 września 2014 13:12 delete

Podobają mi się te kamyczki w takim połączeniu :)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
28 września 2014 14:00 delete

fajnie, ale jak dla mnie te ozdóbki są ciut za duże ;)

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
28 września 2014 18:03 delete

Uroczei delikatne. Bardzo mi się podobają :)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
28 września 2014 21:36 delete

bardzo fajne to zdobienie

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
29 września 2014 21:56 delete

bardzo ciekawe połączenie :)

Reply
avatar
Wiska-wiskaa
AUTHOR
2 października 2014 17:12 delete

Śliczny jest ten szary lakier <3 Wszystko fajnie ze sobą wygląda i te ozdoby śliczne <3 Ja sama zastanawiam sie na kupnem jakiegoś lakieru z Esse bo jak na razie słyszałam same pozytywne opinie :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com