Beauty Shine 7192 TOOTSIE

czwartek, listopada 06, 2014 3 Comments A+ a-





nazwa
Beauty Shine Donegal 7192 TOOTSIE
wykończenie
kremowe, wysoki połysk
pędzelek
Mały, krótki, kwadratowa rączka. Malowanie nim nie sprawiło mi żadnej trudności.
cechy lakieru
Kolor to malinowa czerwień z dodatkiem pomarańczowego. Konsystencja bardzo dobra, nierozlewająca. Pełne krycie lakier osiąga po dwóch warstwach. Szybko wysycha, nie farbuje.
trwałość
4 dni
cena i pojemność
6,99 zł / 6 ml
dostępność
sklep internetowy firmy Donegal klik




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
6 listopada 2014 11:50 delete

śliczna sztuka :) bardzo kobieca :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
7 listopada 2014 21:43 delete

Fajny, taka malinka :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com