Inglot 947 i kwiaty

wtorek, listopada 11, 2014 9 Comments A+ a-




Lakier podkładowy: INGLOT 947, który prezentowałam w ostatniej notce
Wzorek: malowany ręcznie za pomocą sondy i cienkiego pędzelka. Użyłam żółtą, czerwoną, granatową i zieloną farbkę akrylową.




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
11 listopada 2014 18:35 delete

Pięknie sie te kwiatki prezentują na tle tego Inglota :)

Reply
avatar
11 listopada 2014 18:39 delete

Śliczne *.* I bardzo ładne zdjęcia :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
11 listopada 2014 21:17 delete

Jak ładnie ;) wiosennie ;)

Reply
avatar
12 listopada 2014 09:57 delete

Niby tylko kwiatki, a jak genialnie wyglada ;-)

Reply
avatar
Sabi- nails
AUTHOR
12 listopada 2014 23:13 delete

Bardzo pozytywne zdobienie, takie kolorowe :)) idealne na tą pogodę

Reply
avatar
dianaabeauty
AUTHOR
25 marca 2015 17:40 delete

Manicure prześliczny :))
Jednak co do samego lakieru Inglot, ja mam z nim złe wspomnienia ;) mam kilka lakierów tejże firmy i żaden nie trzyma się na moich paznokciach dłużej niż 1-2 dni od pomalowania :(
Pozdrawiam!

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
14 czerwca 2016 07:30 delete

Ślicznie to wygląda. Długo zajmuje zrobienie wzoru?

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 sierpnia 2016 16:05 delete

Dziękuję :) Marta, zazwyczaj staram się nie malować paznokci dłużej niż 1h :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com