Inglot 947

niedziela, listopada 09, 2014 5 Comments A+ a-




nazwa
INGLOT 947
wykończenie
kremowe
pędzelek
długi, cienki
cechy lakieru
Fioletowy kolor. Konsystencja odpowiednia, nierozlewająca, bardzo dobrze rozprowadza się po paznokciach, nie pozostawia smug. Pełne krycie lakier osiąga po dwóch warstwach. Szybko wysycha, nie farbuje.
trwałość
4 dni



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
KasiaPL
AUTHOR
9 listopada 2014 16:35 delete

fajny kolorek, pewnie mojej mamie by się spodobał ;p

Reply
avatar
orientalmeat
AUTHOR
9 listopada 2014 18:37 delete

piękny kolor ma ten Inglot

Reply
avatar
pirelka
AUTHOR
11 listopada 2014 18:09 delete

Śliczny kolorek ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com