W pajęczej sieci

niedziela, listopada 02, 2014 9 Comments A+ a-





Przygotowałam dla Was zdobienie z motywem pajęczej sieci. Paznokcie pomalowane są 2 warstwami lakieru Sephora Dirty Groove 53, którego recenzję znajdziecie tutaj. Całe zdobienie namalowałam ręcznie cienkim pędzelkiem zamoczonym w białej farbce akrylowej.





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
2 listopada 2014 16:13 delete

Ale genialny jest ten kolorek bazowy :-)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
2 listopada 2014 16:26 delete

Bardzo udany pajączek :) Ja nigdy nie robię pająkowych mani na Halloween bo nigdy mi nie wychodzi :P

Reply
avatar
Katrina
AUTHOR
2 listopada 2014 19:43 delete

Uwielbiam pająki, Twój jest uroczy :D

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
2 listopada 2014 21:16 delete

genialnie Ci to wyszło ;)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
2 listopada 2014 21:26 delete

Ślicznie to robiłaś :) Fajnie też by wyglądało z czerwonym :)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
2 listopada 2014 22:05 delete

Zdobienie wyszło świetnie ;) bardzo podoba mi się też lakier bazowy ;) uwielbiam takie niebieskości ;)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
4 listopada 2014 17:14 delete

świetne zdobienie!

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
9 listopada 2014 21:46 delete

Cudownie to wygląda :) idealnie wymalowane ;)

Reply
avatar
31 marca 2016 23:50 delete

to się nazywa mozolne i pracochłonne zdobienie, które wymaga czasu, brawo
http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com