Essie fiji i kwiaty one stroke

niedziela, lutego 01, 2015 15 Comments A+ a-




Co u mnie słychać? Jestem i mimo, że na blogu świeci pustkami od listopada, ja nadal maluję paznokcie. A dzisiaj mam dla Was wersję stonowanego, romantycznego manicure, który ożywiają wzorki namalowane farbkami akrylowymi i rozświetla mieniące się srebro na paznokciu serdecznego palca. 

Do manicure użyłam:
odżywki, która posłużyła mi jako baza
Essie fiji nr 14
Mollon Pro seria sand nr 145
biała i różowa farbka akryowa
top coat



Wzorki wykonywałam zestawem pędzli do nail art kod: #16587, które otrzymałam ze sklepu Born Pretty Store. Obecnie cena zestawu wynosi $5.92, ale z kodem ZBL91 otrzymacie 10% zniżki. 

Pędzli do wykonywania wzorków mam zdecydowanie więcej niż tych do wykonywania makijażu, a mimo to skusiłam się na nowy zestaw ze względu na zdobienie rączek. To nie brzmi dobrze...Na szczęście nie plułam sobie w brodę, bo pędzle okazały się całkiem dobrej jakości.



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
blondinails
AUTHOR
1 lutego 2015 21:14 delete

Śliczny mani, a pędzelki faktycznie maja cuudowne rączki :)

Reply
avatar
Gabriela Prus
AUTHOR
1 lutego 2015 23:41 delete

słodkie pędzelki...az chce sie ich użyć:D ekstra manicure:) zapraszam do mnie http://wasz-kacik-urody.blogspot.com/ buźka

Reply
avatar
2 lutego 2015 07:07 delete

Wspaniały (trochę w japońskim stylu) ten jasny manicure. Cudeńko! PS.: Spinki i Szpilki obserwuję jako nr 353:).

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
2 lutego 2015 23:21 delete

Delikatnie, elegancko i bardzo ładnie ;)

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
3 lutego 2015 10:58 delete

piękne delikatne zdobienie :) no i super zdjęcia

Reply
avatar
Adrian
AUTHOR
27 lutego 2015 11:38 delete

Bardzo ładne paznokcie oraz wzory i kolory. Pozdrawiam:)

Reply
avatar
Edyta
AUTHOR
15 marca 2015 18:24 delete

cudowne, delikatnie, elegancko. Brawo :)

Reply
avatar
Artnail
AUTHOR
23 marca 2015 09:28 delete

Dzieło sztuki! Paznokcie wyglądają zjawiskowo, może jakiś tutorial jak zrobić podobne wzory samemu?

Reply
avatar
23 kwietnia 2015 12:43 delete

Super pazury :) Love it :) Obserwuje i zapraszam do siebie:
http://projectpazur.blogspot.com/
http://sentymentalniepogodzinach.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

Reply
avatar
Karolina W
AUTHOR
13 maja 2015 16:17 delete

Fiji to absolutny klasyk. Obserwuję :)

Reply
avatar
Kinga Kulpa
AUTHOR
25 maja 2015 16:28 delete

Piękne cudeńka :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
5 sierpnia 2015 12:26 delete

Ślicznie zrobione! Nie sądziłam że można tak fajnie użyć pędzelków :) A bierzesz już udział w paznokciowym konkursie klubu miłośniczek pięknych paznokci? :)

Reply
avatar
20 września 2015 12:34 delete

Kwiatki dodają uroku temu mani :-)

Reply
avatar
30 stycznia 2016 10:18 delete

Dziękujemy za dzielenie się, to jest bardzo przydatne

Reply
avatar
31 marca 2016 23:47 delete

Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło, a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

Brawo Ty !!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com