Manicure hybrydowy i wzorki malowane farbkami akrylowymi

piątek, sierpnia 26, 2016 4 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!

Wróciłam do blogowania, ale pod nową odsłoną :). Zapraszam Was do mojego lifestylowego bloga www.smartlifestyle.pl.

Na nowym blogu znajdziecie notkę opisującą, co robiłam przez ten cały rok, gdy blog był zawieszony oraz dlaczego postanowiłam powrócić pod nową nazwą.

Jednocześnie informuję, że blog www.callais-nails.blogspot.com nie zniknie z sieci, ale moją uwagę skupię przede wszystkim na nowej stronie.

Niestety posty paznokciowe będą się dublować - zamierzam je publikować zarówno na starym blogu, jak i tym najnowszym, do czasu aż nie wymyślę jakiegoś sposobu na zaradzenie tej sytuacji :)




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Anonimowy
AUTHOR
30 sierpnia 2016 18:24 delete

wzorki fajne :) ja odkąd zamówiłam sobie ze stronki semilaca stylograf to tylko go używam do zdobień ;)

Reply
avatar
helpmecreate
AUTHOR
8 listopada 2016 10:34 delete

Super to wygląda :) Te kwiatuszki są piękne :) Jeśli chciałabyś poszerzyć swoją kolekcję lakierów i akcesoriów do stemplowania to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie :)

Reply
avatar
Jadore
AUTHOR
19 grudnia 2016 10:23 delete

Rewelacyjnie wyszyły te kwieciste wzory! Dobra robota:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com